50års fødselsdag i lørdags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2008

moniquesmor

morfar fyldt 50år og vi var i københavn.
det blive holdt ude i et lukket fest telt
og min datter skulle sove oppe i lejligheden..
ved en 21 tiden bliver monique træt og vi ligger hende op og jeg sidder lidt oppe i lejligheden..
monique er flade i søven og vi har babyalarm med til hende så jeg kan gå ned igen.
jeg går ned men efter 10min begynder jeg af følge af jeg svigter min datter påtrods af jeg kan se døren til opgangen og vindue til lejligheden.
hun sover for der sker ikke noget på baby alarmen. af lige vel må jeg gå op og lørdag aften går for mig foranden tv..

er det kun mig der har det sådan eller er det bare mig der er pylder..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

MorCamilla

Jeg synes bestemt ikke du er pylret... Jeg ville have gjort det samme som dig, sat mig til at se fjernsyn. Så man er tæt på, hvis nu hun skulle vågne...
Håber at I havde en god fest ind til det blev sengetid...

Anmeld

25. august 2008

fam.4xc

mhmm ved ik rigtigt.... kommer vist an på hvor tryg jeg var med stedet... her hjemme bor vi i stuen - en høj stue... og Catrine står dagligt nede på gaden og sover mens jeg har baby alarm på hende... jeg kan se hende hvis jeg kikker ud af køkken vinduet men det ligger i den anden ende af lejligheden... Men jeg er tryg ved stedet og har også nogen gange haft baby alarm på hende sovende i lejligheden mens jeg lige er på vaskeriet som ligger overfor.....

Du skal gøre hvad du selv har det bedst med, om andre så kalder dig pyldret eller ej :P

Kram Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.