update og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. november 2010

merle2010

Mor er simpelthen så stolt.. merle er nu lidt over 6 mdr og kan rulle fra ryg til mave, spise rigtig mad, snakke for livet løs, drikke af kop og hun sover hele natten uden de store problemer.. jeg er simpelthen så stolt af min store pige.. troede aldrig hun ville lære at rulle, men så gjorde hun det sku idag.. jeg hoppede af glæde.. hun er da bare for dejlig.. og storesøster og storebror er bare så gode til hende.. de hygger sig altid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Barbamama

Hvor er hun DEJLIG!!!! Ja alle kan ikke det samme når de "skal" he he... Min  datter begyndte f.eks. først at gå da hun var 16mdr. Uha vi ventede længe på det!!!!

Anmeld

29. november 2010

merle2010

michella80 skriver:

Hvor er hun DEJLIG!!!! Ja alle kan ikke det samme når de "skal" he he... Min  datter begyndte f.eks. først at gå da hun var 16mdr. Uha vi ventede længe på det!!!!

tak

ja jeg ventede osse længe på at hun skulle rulle.. men nu kan hun weeee det skal jo nok komme, som du siger, så kan alle ikke være lige hurtige..

Anmeld

29. november 2010

Barbamama

merle2010 skriver:

tak

ja jeg ventede osse længe på at hun skulle rulle.. men nu kan hun weeee det skal jo nok komme, som du siger, så kan alle ikke være lige hurtige..

Man bliver bare nogle gange lidt frustreret når man kan se andre på samme alder kunne de ting... Men ja det kommer jo!

Anmeld

29. november 2010

Alberts/

nøøøøøøøøøj hvor er hun bare DEEEJLIG, ihh altså en dejlig pige i har jer(;'

dejligt at hun triller nu, børn er jo så forkellige(; nogle tidlige andre sent og nogle triller aldrig(;

men dejlig pige er hun alttså hende kan i godt være stolte af(;

Anmeld

29. november 2010

Vingummien

merle2010 skriver:

Mor er simpelthen så stolt.. merle er nu lidt over 6 mdr og kan rulle fra ryg til mave, spise rigtig mad, snakke for livet løs, drikke af kop og hun sover hele natten uden de store problemer.. jeg er simpelthen så stolt af min store pige.. troede aldrig hun ville lære at rulle, men så gjorde hun det sku idag.. jeg hoppede af glæde.. hun er da bare for dejlig.. og storesøster og storebror er bare så gode til hende.. de hygger sig altid..

Ej en rigtig charmebøf

Anmeld

29. november 2010

merle2010

Tulipan skriver:

Ej en rigtig charmebøf

mange tak.. og ja hun er en rigtig charmetrold

Anmeld

29. november 2010

Henri84

Hvor er hun skøøøn

Anmeld

29. november 2010

Isabeau2206

Hun er da bare skøn Er vild med navnet Vi er selv meget glade for navne med betydning. Vores datter hedder Stella, som betyder Stjerne på latin

Anmeld

29. november 2010

merle2010

Isabeau2206 skriver:

Hun er da bare skøn Er vild med navnet Vi er selv meget glade for navne med betydning. Vores datter hedder Stella, som betyder Stjerne på latin

ja merle betyder jo solsort på fransk synes selv det er et vildt fedt navn.. og det passer bare perfekt til hende.. stella er godt nok osse et flot navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.