Fundet på facebook..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Laulund87

Margorie skriver:

Lol Jeg tror jeg tyvstjæler den

Værs'go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Dinna88

Laulund87 skriver:

Det er yderst opkastfremkaldende at spise gult sne, men undersøgelser viser at det samme er gældende for brunt og rødt sne, så lad det ligge. Studerende fra Århus universitet fandt at der er visse former for hvidt sne der kan gøre kvinder gravide, disse former for hvidt sne er mest udbredt i gyder og hvor beboere har glemt at trække for når de skifter tøj. Det er rystende og vi opfordre folk til ikke kaste med sne

Slut med at lade børnene lege i sneen. "Seeeee, moar, jeg fandt rød sne!" Ej....

Anmeld

29. november 2010

1977

Profilbillede for 1977
Laulund87 skriver:

Det er yderst opkastfremkaldende at spise gult sne, men undersøgelser viser at det samme er gældende for brunt og rødt sne, så lad det ligge. Studerende fra Århus universitet fandt at der er visse former for hvidt sne der kan gøre kvinder gravide, disse former for hvidt sne er mest udbredt i gyder og hvor beboere har glemt at trække for når de skifter tøj. Det er rystende og vi opfordre folk til ikke kaste med sne

Lidt pinligt - men jeg forstår den ikke Jo det med den røde og brune sne, men resten gik lige over hovedet på mig Er du sød at skære ud i pap, jeg trænger til at grine lidt

Anmeld

29. november 2010

Laulund87

Jeanne skriver:

Lidt pinligt - men jeg forstår den ikke Jo det med den røde og brune sne, men resten gik lige over hovedet på mig Er du sød at skære ud i pap, jeg trænger til at grine lidt

Haha jeg fattede altså heller ikke det hele af den, synes bare, den del jeg forstår, er klam

Anmeld

29. november 2010

1977

Profilbillede for 1977
Laulund87 skriver:

Haha jeg fattede altså heller ikke det hele af den, synes bare, den del jeg forstår, er klam

Så fik jeg alligevel et lille grin Mange tak Troede bare jeg var lidt for træt

Anmeld

29. november 2010

Laulund87

Jeanne skriver:

Så fik jeg alligevel et lille grin Mange tak Troede bare jeg var lidt for træt

Haha

Måske der er et klogt hovede herinde der kan forklare præcis hvad den går ud på

Anmeld

29. november 2010

AnneP

god humor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.