Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Margorie skriver: Lol Jeg tror jeg tyvstjæler den
Lol Jeg tror jeg tyvstjæler den
Værs'go
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Det er yderst opkastfremkaldende at spise gult sne, men undersøgelser viser at det samme er gældende for brunt og rødt sne, så lad det ligge. Studerende fra Århus universitet fandt at der er visse former for hvidt sne der kan gøre kvinder gravide, disse former for hvidt sne er mest udbredt i gyder og hvor beboere har glemt at trække for når de skifter tøj. Det er rystende og vi opfordre folk til ikke kaste med sne
Det er yderst opkastfremkaldende at spise gult sne, men undersøgelser viser at det samme er gældende for brunt og rødt sne, så lad det ligge. Studerende fra Århus universitet fandt at der er visse former for hvidt sne der kan gøre kvinder gravide, disse former for hvidt sne er mest udbredt i gyder og hvor beboere har glemt at trække for når de skifter tøj. Det er rystende og vi opfordre folk til ikke kaste med sne
Slut med at lade børnene lege i sneen. "Seeeee, moar, jeg fandt rød sne!" Ej....
Lidt pinligt - men jeg forstår den ikke Jo det med den røde og brune sne, men resten gik lige over hovedet på mig Er du sød at skære ud i pap, jeg trænger til at grine lidt
Jeanne skriver: Lidt pinligt - men jeg forstår den ikke Jo det med den røde og brune sne, men resten gik lige over hovedet på mig Er du sød at skære ud i pap, jeg trænger til at grine lidt
Haha jeg fattede altså heller ikke det hele af den, synes bare, den del jeg forstår, er klam
Laulund87 skriver: Haha jeg fattede altså heller ikke det hele af den, synes bare, den del jeg forstår, er klam
Så fik jeg alligevel et lille grin Mange tak Troede bare jeg var lidt for træt
Jeanne skriver: Så fik jeg alligevel et lille grin Mange tak Troede bare jeg var lidt for træt
Haha
Måske der er et klogt hovede herinde der kan forklare præcis hvad den går ud på
god humor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128