nf scanning i uge 14+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. november 2010

bvk

Det er godt nok lidt op af bakke...

Men må hellere præsentere mig - jeg har epilepsi - tager valproat - ikke godt for baby, men i januar sidste år blev vi lovet nøje kontrol i forbindelse med graviditet og efter 8 måneders snak, forsøgte vi og blev gravide ved første forsøg Jeg forventede så, at aftalen med lægen holdt - så jeg skulle scannes første gang i uge 8, men nej i følge min læge er jeg i dag 11+3, og da jeg endnu ikke havde hørt fra sygehuset ringede jeg for at forhøre mig - jo sandelig, jeg kunne få en tid til nf scanning mandag den 20 december - dvs. uge 14+3.

Fordi der er øget risiko for misdannelser, har jeg ikke rigtig kunnet glæde mig over graviditeten, tværtimod har jeg været forberedt for risikoen for at skulle have foretaget en abort. Men vi var begyndt at glæde os meget til scanningen, for at som det lille pus er ok - men nej den glæde forsvandt så i dag - uanset min desperate opkald + min læges opkald var aalborg sygehus ikke til at rykke - min tid er den 20. december.

Så sidder man så og overvejer en privat scanning - men hvem står for den slags i aalborg - den selv samme overlæge som mener jeg kan vente til uge 14+3 - kan man så have tillid til ham?

Undskyld havde bare behov for at få det ud... Mine nerver sidder uden på tøjet og hormonerne raser..

Bettina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.