Så er det snart onsdag (testdag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2010

AnneH

og jeg er desværre ikke optimist denne gang.

Jeg har total mange mens smerter, så tror ikke rigtig på det. Har ikke engang lyst til at teste selv inden jeg skal på skejby og have taget blodprøven, for jeg kender jo resultatet på forhånd.

Havde en total nedtur i går aftens, græd mig selv i søvn, mens Peter bare nussede mig på ryggen.  Men fik total nedtur over mine mens smerter, ingen graviditets symptoner. Også kom tankerne om at jeg kunne have været højgravid, hvis jeg ikke havde mistet i 8. uge tidligere på året.

Puha det var hårdt i går aftes, men synes at humøret er lidt på vej op. Tror endda at lysten til at pynte op til julen er ved at komme, så det tager jeg som et godt tegn.

Tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Lisbeth1985

Åhh, det lyder som en rigtig træls omgang Jeg håber, at testen viser sig at være positiv alligevel (det kunne være den ultimative julegave).. Og hvis ikke håber jeg, at i får en skøn jul

Mange kram herfra

Anmeld

30. november 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

og jeg er desværre ikke optimist denne gang.

Jeg har total mange mens smerter, så tror ikke rigtig på det. Har ikke engang lyst til at teste selv inden jeg skal på skejby og have taget blodprøven, for jeg kender jo resultatet på forhånd.

Havde en total nedtur i går aftens, græd mig selv i søvn, mens Peter bare nussede mig på ryggen.  Men fik total nedtur over mine mens smerter, ingen graviditets symptoner. Også kom tankerne om at jeg kunne have været højgravid, hvis jeg ikke havde mistet i 8. uge tidligere på året.

Puha det var hårdt i går aftes, men synes at humøret er lidt på vej op. Tror endda at lysten til at pynte op til julen er ved at komme, så det tager jeg som et godt tegn.

Tak fordi du læste med.

Ej søde, en kæmpe krammer til dig... Det er bare super hårdt med alle de følelser op til testdagen!!! Håber bare på det bedste for jer!!!!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

30. november 2010

Mullefisen2011

Puhh lyder rigtig træls...

sender dig lige en masse krydsede fingre og et

Anmeld

30. november 2010

Mette-Marie

Det er jo meget forskelligt, hvilke symptomer man har. Jeg havde meget kraftige mens-smerter da jeg ventede mig første dreng.

Held og lykke

Anmeld

30. november 2010

tb

alt hvad der overhovedet  kan!!!!!!

knus

Anmeld

1. december 2010

AnneH

hvor er det dejligt at læse alle jeres kommentar. De varmer i en kold og trist tid.

Så blev det onsdag og turen går snart til skejby hvor jeg skal have taget blodprøven, men er begyndt at bløde her til morgen. Så det er ikke lige fremst lysten der driver værket i dag.

Så lige nu er mit ønske, at der er plads til os i behandling.

Anmeld

1. december 2010

Miia90

AnneH skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.