Min baby bevæger sig, men ikke så meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.811 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. november 2010

LBK

hej Piger

Jeg er i dag 40+3. UHH spændende.. Den lille Myy i maven bevæger sig som sagt, men ikke særlig meget som den plejer. Den plejer at være super aktiv, og bevæge sig så snart jeg sidder stille.

Det gør den ikke mere. Nu bevæger den sig meget roligt, måske et lille puf, og nogle gange skal jeg provokere den lidt. Jeg er overbevist om at alt er som det skal være, da jeg i sidste uge var på FG for at blive scannet idet jeg ikke havde mærket den i 12 timer. Alt var som det skulle være, og hun sagde til mig at det var nomalt at de bevægede sig mindre op til fødslen hvis det havde været en meget aktivt barn (hvilket det i den grad har)..

Er der andre der har prøvet noget ligendene??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

B&J

L_K skriver:

hej Piger

Jeg er i dag 40+3. UHH spændende.. Den lille Myy i maven bevæger sig som sagt, men ikke særlig meget som den plejer. Den plejer at være super aktiv, og bevæge sig så snart jeg sidder stille.

Det gør den ikke mere. Nu bevæger den sig meget roligt, måske et lille puf, og nogle gange skal jeg provokere den lidt. Jeg er overbevist om at alt er som det skal være, da jeg i sidste uge var på FG for at blive scannet idet jeg ikke havde mærket den i 12 timer. Alt var som det skulle være, og hun sagde til mig at det var nomalt at de bevægede sig mindre op til fødslen hvis det havde været en meget aktivt barn (hvilket det i den grad har)..

Er der andre der har prøvet noget ligendene??

Min dreng bevægede sig også lidt tilsidst men den fylder jo også godt der inde...

Anmeld

29. november 2010

Bebsen

Sådan var det os for mig.... Til sidst (jeg fødte 42+1) måtte jeg ofte VIRKELIG provokere ham for at få gang i ham... Ikke bare nusse maven, eller skubbe lidt til den, men virkeligt skubbe direkte til ham!

Jeg blev super nervøs og var til et par ekstra tjek, men det er nok fordi der ikke er så meget plads at bevæge sig på

Anmeld

29. november 2010

LBK

Bebsen skriver:

Sådan var det os for mig.... Til sidst (jeg fødte 42+1) måtte jeg ofte VIRKELIG provokere ham for at få gang i ham... Ikke bare nusse maven, eller skubbe lidt til den, men virkeligt skubbe direkte til ham!

Jeg blev super nervøs og var til et par ekstra tjek, men det er nok fordi der ikke er så meget plads at bevæge sig på

Ja det må være mangel på plads. Jeg må også skubbe ret hårdt

Hvor mange dage før begyndte det. Kan du huske det??? Mit startede tirsdag i sidste uge!!

Anmeld

29. november 2010

Bebsen

Mener at det startede ca omkring terminen, altså 40+0 Men inden da havde jeg allerede længe mærket mindre liv.. Men til allersidst skulle der godt nok skubbes til ham, og selv om jeg skubbede til ham var det kun få og svage bevægelser jeg fik fra ham...

Anmeld

29. november 2010

mortilflere

Den fylder jo godt i landskabet der inde nu

Men er man nervøs så skal man ringe på FG , og så skal man skide på om de kan tænke dit og dat , det er kun dig der kan mærke hvad der sker inde i dig

Anmeld

29. november 2010

Bebsen

mortilflere skriver:

Den fylder jo godt i landskabet der inde nu

Men er man nervøs så skal man ringe på FG , og så skal man skide på om de kan tænke dit og dat , det er kun dig der kan mærke hvad der sker inde i dig

Jeg var til 4 ekstra tjek på fødegangen, og hver gang var de rigtigt søde og hjælpsomme og forstående overfor nervøsiteten

Anmeld

29. november 2010

mortilflere

Bebsen skriver:

Jeg var til 4 ekstra tjek på fødegangen, og hver gang var de rigtigt søde og hjælpsomme og forstående overfor nervøsiteten

Dejligt 

Anmeld

29. november 2010

thilde-tusindfryd

Jeg havde en veninde for en del år siden, som oplevede det samme. Hun var gået over tid og barnet var blevet meget stille. 4-5 dage over tiden, hvor hun ikke havde kunnet mærke barnet de sidste par dage, fik hun til en undersøgelse at vide, at barnet var dødt

Det må simpelthen være en forfærdelig oplevelse. Så hvis det var mig, så ville jeg blive undersøgt hver dag, hvis jeg var gået over tid og det var det, der sku til for at overbevise mig om, at alt var ok.

Anmeld

29. november 2010

SHERO

sådan havde jeg det også,  jeg var på fødemodtagelsen og fik kørt strimler i næsten 3 timer efter mit vand var gået, og der bevægede han sig ikke en eneste gang...  Så tror det er helt normalt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.