Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har helt blank for hvad disse hedder lige nu?
Det er de der man kan sidde i og snurre rundt i. De er ikke så store og fås for 200-300 kr. i farverne gul, rød, blå, grøn osv.
Hvad er det nu de hedder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gitte85 skriver: Jeg har helt blank for hvad disse hedder lige nu? Det er de der man kan sidde i og snurre rundt i. De er ikke så store og fås for 200-300 kr. i farverne gul, rød, blå, grøn osv. Hvad er det nu de hedder?
mariamiss6 skriver: Æhm er det er snurretop????? altså til at sidde i
Æhm er det er snurretop????? altså til at sidde i
Ja næsten... Men når søger på nettet kan jeg ikke finde billeder af den jeg søger! Tror nok den hedder noget med snurretop... Men kan ikke huske hvilket mærke det er
Er det til inden for?
Vi har en tummelumsk - men den er nu halvstor og kostede 400+ (fik den dog på ophørsudsalg)
Men måske du mener en Bilibo??
annec skriver: Er det til inden for?
Du kan bruge den både inde og ude
Kaufie skriver: Vi har en tummelumsk - men den er nu halvstor og kostede 400+ (fik den dog på ophørsudsalg) Men måske du mener en Bilibo??
JAAAAAAAAAAA en bilibo....
Tak tak tak!
Jeg kunne sagtens huske det i formiddags, men nu hvor jeg skulle skrive den på min søns ønskeliste var jeg helt blank
Kender det godt at man pludselig ikke kan huske navnet... Hvis du har glemt det igen så kommer det her...Bilibo
Majbritt
twinboys skriver: Kender det godt at man pludselig ikke kan huske navnet... Hvis du har glemt det igen så kommer det her...Bilibo Majbritt
Hehe... Tak for det... Nu glemmer jeg det bestemt ikke igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128