Hjæp til dovendidriken!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Milka

Tjuhl skriver:

hmmmmm!!!

jeg kan godt gøre det for dig hvis du vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

oo

Milka skriver:

jeg kan godt gøre det for dig hvis du vil

jamen, der skal jo nye navne på hver invi og så skal de udskrives og bla bla bla...kan du sende "kladden" til mig og så kan jeg selv rette den til til hver enkel oder? når jeg nu ikke har adobe  fuck, jeg er så træt i hovedet og Sol har taget forskud på et tigerspring

Anmeld

29. november 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

jamen, der skal jo nye navne på hver invi og så skal de udskrives og bla bla bla...kan du sende "kladden" til mig og så kan jeg selv rette den til til hver enkel oder? når jeg nu ikke har adobe  fuck, jeg er så træt i hovedet og Sol har taget forskud på et tigerspring

Det er da meget nemmere at lave 16 stk. af den samme, og så skrive de inviteredes navne i hånden... på en på forhånd lavet streg eller noget... 

Anmeld

29. november 2010

Milka

Tjuhl skriver:

vi skal nok finde ud af det, skriver lige senere

Anmeld

29. november 2010

Milka

Tjuhl skriver:

aaah, det første tigerspring – grufuldt hvordan kommer det til udtryk hos frøkenen? har du 'vidunderlige uger'?

vi laver da bare din spiraltekst med en åbning i linien så du kan skrive navn med hånd. hvis du da ikke vil omtænke konceptet sådan så invitationen gælder alle og du ikke skriver navn på den enkelte?

Anmeld

29. november 2010

grinny

Da jeg er lidt af en computernørd tænkte jeg at jeg SKULLE prøve at se om det kunne lade sig gøre i Word, og det kan det faktisk godt. 

Ved selvfølgelig ikke hvor meget tekst der står i invitationen, men jeg lavede en for sjov invitation og man kan godt 

Tak for dette dejlige indlæg der gjorde mig klogere

Du siger bare til hvis du skal have mere hjælp

Anmeld

29. november 2010

oo

grinny skriver:

Da jeg er lidt af en computernørd tænkte jeg at jeg SKULLE prøve at se om det kunne lade sig gøre i Word, og det kan det faktisk godt. 

Ved selvfølgelig ikke hvor meget tekst der står i invitationen, men jeg lavede en for sjov invitation og man kan godt 

Tak for dette dejlige indlæg der gjorde mig klogere

Du siger bare til hvis du skal have mere hjælp

du må godt lige forklare hvad du gjorde!!

Anmeld

29. november 2010

grinny

Tjuhl skriver:

Uha, den bliver svær.. 

Skal lige kigge lidt mere på det og så vender jeg tilbage når jeg kan forklare det 100%

Anmeld

29. november 2010

oo

Milka skriver:

aaah, det første tigerspring – grufuldt hvordan kommer det til udtryk hos frøkenen? har du 'vidunderlige uger'?

vi laver da bare din spiraltekst med en åbning i linien så du kan skrive navn med hånd. hvis du da ikke vil omtænke konceptet sådan så invitationen gælder alle og du ikke skriver navn på den enkelte?

det er faktisk 2. tigerspring - jesus!! hun er noget så arrig og kan maks sove en halv time ad gangen, så ikke nok med at hun er fuldstændig udkørt, det er jeg også og så gider hun ikke spise ret meget ad gangen, hvilket selvfølgelig resultere i, at hun skal spise tusinde gange oftere

jeg må lige tænke over hvordan og hvorledes med det skrift der...jeg syns det ser så amatør agtigt ud hvis man skal skrive navnene ind med hånd og samtidig er der flere af familierne hvor det er nødvendigt at skrive hvem der er inviteret og hvem ikke (ja...det lyder mærkeligt, men det gir mening med min familiekonstellation)

Anmeld

29. november 2010

grinny

Tjuhl skriver:

Skal teksten kunne læses hvis man bare kigger på kortet, eller skal det være lige som et hjul hvor man skal dreje det for at læse det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.