Hej de damer!
Uhh efter en veloverstået weekend med både babyshower surprise for kæresten sammen med hans "gutter" (en kæreste som blev suuuper glad og suuuper fuld
) og en baby shower overraskelse for mig, som også blev suuuuper glad og suuuper fuld -af kager! Det var så hyggeligt!
I dag har vi så været til vækstscanning for at se om Bimmeren vokser nok, trods den ene manglende arterie i navlestrengen. Jeg er 32+5 i dag, og han blev skudt til 2206 gram. Det er lidt over gennemsnittet og SÅ fint. Man kunne sagtens se at han stadig havde gooode kinder
Pludselig er det træk at have et helt kuglerundt hoved med tykke kinder altså bare sååååå smukt, he he! Men de ville ikke se os igen før den næste planlagte vækstscanning d. 27/12 da alt så så fint ud! Jeg var faktisk ikke så nervøs inden scanningen, da min mave virkelig er buulet ud her de sidste uger så jeg vidste godt at han voksede derinde. Men det var naturligvis stadig spændende at se præcist hvor meget! Og nu vi taler om maven... Min mobil har været i pit den sidste uge, og der lå billederne fra uge 32 på. Men nu da tlf. er kommet op og køre igen så er billederne væk. Åbenbart er "data-behandlingen skadet"...? Men jeg skal nok lige få taget et i morgen, så jeg har et fra uge 33 i det mindste!
Knus og kram herfra!
Ditte, der er sneet/føget inde

Anmeld