Bimmeren til vækstscanning i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2010

DK

Hej de damer!

Uhh efter en veloverstået weekend med både babyshower surprise for kæresten sammen med hans "gutter" (en kæreste som blev suuuper glad og suuuper fuld) og en baby shower overraskelse for mig, som også blev suuuuper glad og suuuper fuld -af kager! Det var så hyggeligt!

I dag har vi så været til vækstscanning for at se om Bimmeren vokser nok, trods den ene manglende arterie i navlestrengen. Jeg er 32+5 i dag, og han blev skudt til 2206 gram. Det er lidt over gennemsnittet og SÅ fint. Man kunne sagtens se at han stadig havde gooode kinder Pludselig er det træk at have et helt kuglerundt hoved med tykke kinder altså bare sååååå smukt, he he! Men de ville ikke se os igen før den næste planlagte vækstscanning d. 27/12 da alt så så fint ud! Jeg var faktisk ikke så nervøs inden scanningen, da min mave virkelig er buulet ud her de sidste uger så jeg vidste godt at han voksede derinde. Men det var naturligvis stadig spændende at se præcist hvor meget! Og nu vi taler om maven... Min mobil har været i pit den sidste uge, og der lå billederne fra uge 32 på. Men nu da tlf. er kommet op og køre igen så er billederne væk. Åbenbart er "data-behandlingen skadet"...? Men jeg skal nok lige få taget et i morgen, så jeg har et fra uge 33 i det mindste!

Knus og kram herfra!

Ditte, der er sneet/føget inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

AnneBJ

Dejligt at den lille basse trives og vokser som han skal! Glæder mig til billeder

Anmeld

29. november 2010

Sofia

Dejlig update, skønt at Bimmeren vokser, som han skal Og så var der baby-shower i søndags, hvor hyggeligt og virkelig dejligt for dig

Anmeld

29. november 2010

Rosa

Årrh fantastisk at høre Og kuglerunde hoveder med tykke kinder ER smukke Det havde Jonte på sin 4D-scanning

Jeg havde jo sagt ja til at komme til dit surprisebabyshower, for jeg skulle jo ud at køre på glatbane, men jeg havde misforstået og troede at det var i Vejle - det viste sig at være i Viborg ÆV!!!

Men skønt at høre at du havde en dejlig dag - og så ligger der en present til dig heroppe hvis du en dag kommer fri af sneen - ellers må jeg lige komme ned og aflevere den

Knus og kram

Anmeld

30. november 2010

DK

Altså vi er helt sneet inde herhjemme Mikkel var ude og skovle vejen fri med håndkraft for at kunne komme hjem i går! Han havde godt lange arme da han kom indendøre, he he!

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Det var da bare super dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.