Jeg bløder en uge før forventet mens..!! Hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Louisiana

Hej piger

Igår aftes blødte jeg en lille bitte smule, og fik et langt vedvarende jag (som man får i korte jag, når man får ægløsning) i underlivet, som varede 30-40 sekunder - det har jeg ikke prøvet før, og troede det måske var ægget der satte sig. Men nu pletbløder jeg mere og med det brune snask dér (undskyld det er lidt ulækkert), som ofte kommer lige inden mensen starter 'rigtigt'...

Jeg har fået Pergotime, og de gav mig også ægløsning (i søndags/mandags), så forstår ikke hvorfor jeg begynder at bløde nu??!!

Hjælp...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Louisiana

Har virkelig brug for hjælp her...

Anmeld

29. november 2010

oo

det er helt normalt, don't worry!! det samme skete for mig efter 1. iui runde og sådan er min cyklus bare nu. det forhindrer ikke ægget i at sætte sig fast eller noget, det er bare drøn træls det brune snask er gammelt blod fra sidste mens cyklus, just so you know

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

det er helt normalt, don't worry!! det samme skete for mig efter 1. iui runde og sådan er min cyklus bare nu. det forhindrer ikke ægget i at sætte sig fast eller noget, det er bare drøn træls det brune snask er gammelt blod fra sidste mens cyklus, just so you know

Phew, for en lettelse..!! Det vil sige, at der stadig er chance for, at jeg kan være gravid..??

Og tak for infoen, det anede jeg ikke  

Anmeld

29. november 2010

oo

Louisiana28 skriver:

Phew, for en lettelse..!! Det vil sige, at der stadig er chance for, at jeg kan være gravid..??

Og tak for infoen, det anede jeg ikke  

jeps! jeg blev gravid trods blødningen

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

jeps! jeg blev gravid trods blødningen

Eeeeeej, du ved slet ikke hvor glad du lige har gjort mig   

Tak for dét, søde Tjuhl!!

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

29. november 2010

Miia90

Det var det samme som skete for mig her 3 iui og en hel uge før test dag

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

Det var det samme som skete for mig her 3 iui og en hel uge før test dag

Øv  Fik du at vide hvorfor du blødte så??

Anmeld

29. november 2010

Miia90

nej, men var slet ikk på noget medicen. så tror måske bare min krop prøvede og finde en ny cyklus :/ skal på onsdag til samtale til ivf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.