Narkose og Amning, mangler råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Mette.

Ja en go mor sidder ikke i brysterne..

Men jeg tror nu slet ikke jeg ville kunne finde ud af og være "flaske mor", for hvornår skal den lille så ha...  Men hva, det finder man vel også ud af..

Nej, jeg er også glad for det først blev da hun var 5 måneder, for det er begrænset hvor meget hun for på den måde. Det er underligt for jeg fuldammede hende og hun havde aldrig fået flaske, så forstår ikke hvorfor hun fik den ide hun ikke gad mere. Men nu spiser hun jo tre måltider om dagen og får maks mælk 2 gange.  

Men, når ungen ikke vil, må man jo tage udfordringen op. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Bom

Mette. skriver:

Nej, jeg er også glad for det først blev da hun var 5 måneder, for det er begrænset hvor meget hun for på den måde. Det er underligt for jeg fuldammede hende og hun havde aldrig fået flaske, så forstår ikke hvorfor hun fik den ide hun ikke gad mere. Men nu spiser hun jo tre måltider om dagen og får maks mælk 2 gange.  

Men, når ungen ikke vil, må man jo tage udfordringen op. 

Du fik ikke din menstruation lige der omkring?? For er der ikke noget med at mælken ændre smag??

Ja der er jo næsten ikke andet for... Men nu ved jeg jo hvem jeg skal skrive til for at få gode råd...

Anmeld

29. november 2010

Mette.

Tulle Mus skriver:

Du fik ikke din menstruation lige der omkring?? For er der ikke noget med at mælken ændre smag??

Ja der er jo næsten ikke andet for... Men nu ved jeg jo hvem jeg skal skrive til for at få gode råd...

Nej, den fik jeg allerede 8 uger efter fødselen og det var hun fuldstændig ligeglad med. Jeg har haft den regelmæssigt siden og jeg har heller ikke ændret kost-vaner. Så, det må forblive en gåde hvorfor hun ikke ville mere. Stædige pige-barn. 

Haha, ja, du skriver bare .

Anmeld

29. november 2010

Bom

Mette. skriver:

Nej, den fik jeg allerede 8 uger efter fødselen og det var hun fuldstændig ligeglad med. Jeg har haft den regelmæssigt siden og jeg har heller ikke ændret kost-vaner. Så, det må forblive en gåde hvorfor hun ikke ville mere. Stædige pige-barn. 

Haha, ja, du skriver bare .

Puha det var tidligt... Øv øv hva...

Hehe bare hendes stædighed ikke fortsætter...

Anmeld

29. november 2010

tumle81

Jeg har været i fuld narkose mens jeg ammede. Han var dog ca 10 mdr og ammede kun lidt i forhold til da han var 6½ mdr. Der var ingen problemer overhovedet.

Knus Kathrina

Anmeld

29. november 2010

Bom

tumle81 skriver:

Jeg har været i fuld narkose mens jeg ammede. Han var dog ca 10 mdr og ammede kun lidt i forhold til da han var 6½ mdr. Der var ingen problemer overhovedet.

Knus Kathrina

Dejligt og hører..

Hvordan fik i det hen?? Tænker at man er vel lidt grogi (staves?) bagefter??

Anmeld

30. november 2010

tumle81

Tulle Mus skriver:

Dejligt og hører..

Hvordan fik i det hen?? Tænker at man er vel lidt grogi (staves?) bagefter??

Den dag jeg blev opereret ammede jeg ham om morgenen. Da vi kom hjem fik han eftermiddagsbabs og til aften fik han alm aftensma. Til aften/nat fik han så bryst igen så var blevet helt mig selv :-)

Ingen problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.