Hvor mange penge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

otlitrom

ca 3000 i alt. Svigermor skal have en sindsygt dyr gave i år (noget kæresten og hans søskende har bestemt) og den har lige lagt 1000 kr oveni budgettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Maja_4000

Giver kun mine forældre , min lillebror og min mormor og morfar i år .. Og det løber op i cirka 650  Har ingen penge til gaver i år .. Så kæresten og jeg er blevet enige om at vi ikke giver hinanden .. Og mine veninder , farmor , oldemor , fætre og kusiner osv. .. Ja , de må undvære .. 
Har det ret skidt med det .. Men det er jo ikke dét julen handler om ! :b 

Anmeld

29. november 2010

Silas&Mille

Indtil videre skal vi ikke bruge nogen penge på julegaver.

Hvis det endelig er, så køber jeg måske en lille gave til kærsten for max 500 svenske kroner, men det er ikke sikkert endnu.

Vi skal så også bare holde jul her hjemme i Sverige sammen med 6 kollegaer og så skal vi jo spare lidt til den lilles ankomst omkring den 4. januar

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

Jeg har normalt en regel for mig selv om at de højst må koste 50-75 kr pr. person, da jeg ikke har så mange penge. Og det har egentlig altid lykkedes mig at finde noget godt, som folk kunne bruge. Okay, indrømmet! Jeg startede så julegaveræset allerede i midten af oktober, da priserne altid blev skruet i vejret omkring den 10. november.

Men i år har jeg lavet det lidt om.

Det er kun mine søstre, deres kærester/mænd og så min nevø og niece, der får gaver. Så der vil gaverne ligge på ca. 100 pr. person. Plus minus lidt. Jeg er af den holdning at gaver ikke behøver at være hundedyre, da det er tanken der tæller. Min nevø vil f.eks. få en masse små ting (altså bamser, bøger osv.) da han ikke rigtig er så interesseret i det. Han er mere vild med gavepapiret!

Til alle de andre giver jeg sammen med mine søstre og forældre. Det er godt nok for mig. Og så "skuffer" jeg heller ikke nogle. Og Mormor og Farmor får så et portrætbillede af mig (rammen er sponseret af mine forældre )

Anmeld

29. november 2010

Margorie

Alt for meget Ej, sidste år havde vi spare jul så i år har vi flottet os og brugt 2000kr på storesøster (så hun kan få et komplet dukkehus med alt til og en babyborn dukke). 500kr på hinanden. ca. 500kr på lillebror og alle andre får for ca. 250kr

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

Vi har brugt ca. 2200. Det er ikke til hinanden, men til 2 hold forældre, 4 søskende, 2 niecer, 2 hold bedsteforældre, og et sæt venner med børn.

For nogle år siden havde jeg kæmpe - virkelig kæmpe - lister, men ofte anede jeg ikke hvad jeg skulle købe til folk, og vi kunne ikke nå at ses for at udveksle gaverne og egentlig synes jeg det var mere træls end hyggeligt. Så der er skåret ned på folk, og veninder - dem tager jeg på hyggetur med istedet, så er gaven at vi får god mad og ser en film eller lignende, for egen regning.

Anmeld

29. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har sparet 9000 kr op til julegaver.

På min mands side er det kun børnene der får og der giver vi for 500 kr pr. familie uanset str og antal børn. Min svigerinde har 2 børn, så der skal de 500 kr deles i 2. Hvordan vi deler er helt op til os.

Men hans forældre for alligevel nogle gaver fra os, bl.a et billed af frederic - de skal til fotograf her den 2 dec.

Ellers skal vi på min side bruge 2500 kr - 500 kr pr. næse.

Resten skal gå til julemad - juletræ osv.

Anmeld

29. november 2010

Lone Jakobsen

her hedder det 150-200 pr barn og voksen her i huset (plejer at være mere)

for resten af familien er det 50-100 kr pr person da pengene er meget små i år.

Anmeld

29. november 2010

bøgelund

ca 4000 kr. 

derudover havde svigermor fødselsdag 19. nov, min kærestes lillesøster på onsdag, og så bliver hans lillebror 18 år d. 13. dec.. 

Så det er en dyr måned.. men hyggelig.. 

Anmeld

29. november 2010

annec

Søster 500

Far 300

Mor 300

Stedfar + fødselsdagsgave 300

Kæresten 1000

Svigermor 200

Svigerfar 200

Veninde 300

Fætter*2 200

Farmor 200

Simba (Hund) 300

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.