Så kom der en mappe med billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Dinna88

Hej babyfolk!

Nu har jeg snakket med et par stykker om at tage billeder af dem/deres familier m.m. Jeg har ikke rigtig haft mulighed for at vise hvad jeg indtil videre kan præstere, men nu har jeg lavet en mappe med nogle billeder i
Få af dem er taget med mit spejlreflekskamera, så kvaliteten af dem uden er ikke den samme som nogle af de andre. Der vil komme flere med tiden! Og de bliver kun taget med mit spejlrefleks.

Mine tanker er at jeg øver, øver, øver! Og dernæst til jeg tilbyde jer herinde at jeg kan tage nogle billeder, f.eks. til en barnedåb eller bare alm. familiebilleder, og så er det op til jer selv om I vil give mig noget for det

Endnu føler jeg mig dog ikke klar på helt store opgaver, men der er da nogle af jer herinde jeg må "øve" mig på,  hvilket er super!

Fortsat god dag!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Laulund87

Yay!

Anmeld

29. november 2010

Mette.

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk!

Nu har jeg snakket med et par stykker om at tage billeder af dem/deres familier m.m. Jeg har ikke rigtig haft mulighed for at vise hvad jeg indtil videre kan præstere, men nu har jeg lavet en mappe med nogle billeder i
Få af dem er taget med mit spejlreflekskamera, så kvaliteten af dem uden er ikke den samme som nogle af de andre. Der vil komme flere med tiden! Og de bliver kun taget med mit spejlrefleks.

Mine tanker er at jeg øver, øver, øver! Og dernæst til jeg tilbyde jer herinde at jeg kan tage nogle billeder, f.eks. til en barnedåb eller bare alm. familiebilleder, og så er det op til jer selv om I vil give mig noget for det

Endnu føler jeg mig dog ikke klar på helt store opgaver, men der er da nogle af jer herinde jeg må "øve" mig på,  hvilket er super!

Fortsat god dag!  

hvor bor du henne? jeg har en lille krudtugle på 7 måneder, som godt kan lidt at blive fotograferet.

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Mette. skriver:

hvor bor du henne? jeg har en lille krudtugle på 7 måneder, som godt kan lidt at blive fotograferet.

Jeg bor i Randers! Hvad med jer?

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk!

Fortsat god dag!  

NAJS - skynder mig ind og kigger!

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

AnneBJ skriver:

NAJS - skynder mig ind og kigger!

Nu håber jeg ikke du bliver skuffet!

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Nu håber jeg ikke du bliver skuffet!

Blev jeg bestemt ikke!

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

AnneBJ skriver:

Blev jeg bestemt ikke!

Jeg glæder mig mægtigt meget til at få taget nogle flere med mit spejlrefleks! Det bliver i weekenden hvor der både er børnefødselsdag og julefrokost. Så kommer der sandsynligvis flere derind  

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Jeg glæder mig mægtigt meget til at få taget nogle flere med mit spejlrefleks! Det bliver i weekenden hvor der både er børnefødselsdag og julefrokost. Så kommer der sandsynligvis flere derind  

Anmeld

29. november 2010

Mette.

Dinna88 skriver:

Jeg bor i Randers! Hvad med jer?

Vi bor inde i Århus C., øv hvor ærgeligt! Du er super dygtig til at tage billeder og måtte hellere end gerne have øvet dig på min datter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.