Suk.... Overset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Becks

Musen5 skriver:

Ja ja ikk for at brokke mig.. og det er selvfølgelig oxo meget længe siden jeg rigtig har været herinde, men da jeg her den anden dag fortalte at jeg er gravid med nr 4, følte jeg mig sku lidt overset... Men f*ck nu det...

Mette 7+1

Først stort tillykke med graviditeten

Kan se du har skrevet dit indlæg tæt på kl. 22, så er der mange der ikke ser det, når det er så sent, og så forsvinder det hurtigt på forsiden, fordi der er så mange indlæg hele tiden, og nogle har sat filter på, så det kun er de kategorier de vil læse der popper frem..

Du skal bare oppe din tråd, især når det er så sent du skriver det

Endnu engang stort tillykke med nr. 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Musen5

Diana... skriver:

Ihh hvor skønt stort tillykke med det. hvor er det dejligt. 

Det indlæg så jeg slet ikke. 

Knus Diana

Gud jeg kan huske da du fødte Lucas... Der var jeg gravid m den yngste. Og stort tillykke med at du venter nr 2.

Mette 7+1

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Musen5 skriver:

Gud jeg kan huske da du fødte Lucas... Der var jeg gravid m den yngste. Og stort tillykke med at du venter nr 2.

Mette 7+1

Hi hi ja det rigtig  Og tak  

Anmeld

29. november 2010

mamalicious

tillykke !!

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Musen5 skriver:

Ja ja ikk for at brokke mig.. og det er selvfølgelig oxo meget længe siden jeg rigtig har været herinde, men da jeg her den anden dag fortalte at jeg er gravid med nr 4, følte jeg mig sku lidt overset... Men f*ck nu det...

Mette 7+1

Jamen kære Mus...det er bestemt ikke med vilje..for jeg har ikke set dit indlæg..hvis jeg havde, så havde jeg været der som et søm. Men indlæggene kører så stærkt at man slet ikke kan følge med, og jeg har aldrig tid til at tjekke mere end side 1, så hvis du er smart..så hiv selv dit indlæg frem med småkommentarer ind imellem, og læg det så altid på om formiddagen, så er du ret sikker på at få respons med det samme.
Blot en lille fidus her fra mig 

Og så......
Weeeee...stort tillykke. 
Øj-øj...nr 4..det er da super...Hvor gamle er de andre??...Hvornår har du termin?
Damn du er heldig..jeg har altid så gerne ville have 6 men har kun fået det halve...hehe.

Kæmpekram
Sussie

Anmeld

29. november 2010

Tropez

Jamen kæmpe stort tillykke 

Anmeld

29. november 2010

Musen5

SussieThyssen skriver:

Jamen kære Mus...det er bestemt ikke med vilje..for jeg har ikke set dit indlæg..hvis jeg havde, så havde jeg været der som et søm. Men indlæggene kører så stærkt at man slet ikke kan følge med, og jeg har aldrig tid til at tjekke mere end side 1, så hvis du er smart..så hiv selv dit indlæg frem med småkommentarer ind imellem, og læg det så altid på om formiddagen, så er du ret sikker på at få respons med det samme.
Blot en lille fidus her fra mig 

Og så......
Weeeee...stort tillykke. 
Øj-øj...nr 4..det er da super...Hvor gamle er de andre??...Hvornår har du termin?
Damn du er heldig..jeg har altid så gerne ville have 6 men har kun fået det halve...hehe.

Kæmpekram
Sussie

Min datter Liv bliver 8 til januar, Benjamin bliver 4 til maj og Gabriel bliver 2 til august.

Umiddelbart så skulle min termin ligge omk d 17/7-11

Anmeld

29. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ikke set dit indlæg - men du skal have et STORT tillyikke med graviditeten    

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Musen5 skriver:

Min datter Liv bliver 8 til januar, Benjamin bliver 4 til maj og Gabriel bliver 2 til august.

Umiddelbart så skulle min termin ligge omk d 17/7-11

Ja, det bliver da en rigtig sommertrold du får der.
DU ønskes al mulig held med spiren..og så venter man jo spændt på update og alt det der følger med

Anmeld

29. november 2010

Musen5

Jow tak der bliver nok at se til fremover..

Mette 7+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.