Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Je har bare en super nem og billig opskrift:
Pasta, cremefrais, rødpeber i småtern, hakket purløg, salt og peber... Bum færdig, og det smager bare rigtig lækkert..
louiseHasselstrøm skriver: Sidder her og lige spist en go pastasalat som jeg har købt på vej hjem fra indkøbsturen...Så er det jeg tænker om i ikk har nogle opskrifter på pastasalater, gerne hvor pastaen er vendt i noget marinade eller krydderi så gir lidt ekstra smag... Knus
Sidder her og lige spist en go pastasalat som jeg har købt på vej hjem fra indkøbsturen...Så er det jeg tænker om i ikk har nogle opskrifter på pastasalater, gerne hvor pastaen er vendt i noget marinade eller krydderi så gir lidt ekstra smag... Knus
jeg bruger de knorr breve der skal lidt vand og olie i kan ikke huske hvad de hedder men nøj det smager godt i en pastasalat .... og der er forskellige smag de kan købe i alle butikker spør efter dem så finder de dem...
ellers putter jeg
pasta
majs
ærter
gulderødder
tomat
peberfrugt
og ja alt muligt sjovt
Pasta, kyllingebryst (kogt i en boullionterning), ærter, cherrytomater der er skåret ud, rødløg.
Marinade: eddike, olie, sukker, hvidløg, persille og salt og peber.
Naaam!
Kyllinge file jeg skære i stykker ig steger på panden med noget paprika.
Bønner jeg koger kort tid, så der stadig er lidt bid i dem.
Blander en olie med råd pesto
Skære rødløg i stykker
soltørrede tomater
feta ost
og det hele blander jeg så sammen til sidst... Og bruger jeg pasta skruer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128