I går var vi til børnefødselsdag hos begge mine børnebørn.
Asbjørn blev 6 år den 19. november og Emma bliver 5 år, den 11 december, og deres mor plejer så at holde fælles fødselsdag for hele familien fordelt over lørdag-søndag imellem de 2 fødselsdage.
Det har fungeret flot lige fra starten, og er praktisk for de forskellige familiemedlemmer, fordi en hel del kommer fra Sjælland og der også er et par olde-troldemødre, som ikke kan holde til al den fødselsdagsrenden.
Egentligt skulle jeg have været til babytræf i Odense lørdag, men måtte så melde fra, da jeg skulle ned og give en hånd med til fødselsdagsdelen lørdag. Charlotte er jo efterhånden temmeligt gravid, hun har termin d. 6. januar, men føder nok før, da hun har været indlagt et par gange med meget voldsomme og regelmæssige plukveer. Men vejret lørdag blev så umuligt, at hele Sjællandsdelen af familien meldte afbud, og da jeg heller ikke var for glad for at skulle køre i det vejr, ja så passede det mig fint at blive hjemme.
Nå men i går var vejret jo fint, og det var vejene også, så vi tog så til fødselsdag..og ihhh hvor var det bare hyggeligt.
Sammen med Niels, Nickolai og jeg, var også Charlottes kærestes mor og stedfar, samt dennes to søde drenge og vi havde det bare så morsomt.
Ungerne fik dejlige gaver og var glade for det de fik.
Vi havde købt et steroanlæg til deres værelse, og så fik de også lidt lejetøj, og derudover fik de så også gavekort til musik af den anden del af familien der var med, samt endnu mere legetøj LOL
Emma er en rigtig pige, som man siger..alt skal være lyserødt og prinsessagtigt, og Asbjørn er en rigtig dreng, hvor det handler om biler, kraner og al den slags.
Jeg prøvede at få knipset et par billeder, men at få indfanget Asbjørn var umuligt, for han var hele tiden et andet sted end han var sekundet før, men jeg fik da lige fanget Emma, da hun sad og spiste bagte æbler med flødeskum og creme fraiche.
Og så knipsede jeg også et af mit kommende barnebarn..eller rettere af maven hun ligger i.
Synes selv at min datters mave er fin 
Den bette derinde var rigtigt i hopla, og vi fik mange spark og meget skubben når vi lagde hænderne på hendes mave, så det er jo herligt.
Ville blot dele dagen med jer...det var bare så hyggeligt, og så er min datters nye svigermor og papfar bare nogle af de sødeste mennesker.

Kærligst
Sussie
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld