En dejlig søndag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. november 2010

SussieThyssen

I går var vi til børnefødselsdag hos begge mine børnebørn.
Asbjørn blev 6 år den 19. november og Emma bliver 5 år, den 11 december, og deres mor plejer så at holde fælles fødselsdag for hele familien fordelt over lørdag-søndag imellem de 2 fødselsdage.
Det har fungeret flot lige fra starten, og er praktisk for de forskellige familiemedlemmer, fordi en hel del kommer fra Sjælland og der også er et par olde-troldemødre, som ikke kan holde til al den fødselsdagsrenden.
Egentligt skulle jeg have været til babytræf i Odense lørdag, men måtte så melde fra, da jeg skulle ned og give en hånd med til fødselsdagsdelen lørdag. Charlotte er jo efterhånden temmeligt gravid, hun har termin d. 6. januar, men føder nok før, da hun har været indlagt et par gange med meget voldsomme og regelmæssige plukveer. Men vejret lørdag blev så umuligt, at hele Sjællandsdelen af familien meldte afbud, og da jeg heller ikke var for glad for at skulle køre i det vejr, ja så passede det mig fint at blive hjemme.
Nå men i går var vejret jo fint, og det var vejene også, så vi tog så til fødselsdag..og ihhh hvor var det bare hyggeligt.
Sammen med Niels, Nickolai og jeg, var også Charlottes kærestes mor og stedfar, samt dennes to søde drenge og vi havde det bare så morsomt.
Ungerne fik dejlige gaver og var glade for det de fik.
Vi havde købt et steroanlæg til deres værelse, og så fik de også lidt lejetøj, og derudover fik de så også gavekort til musik af den anden del af familien der var med, samt endnu mere legetøj LOL

Emma er en rigtig pige, som man siger..alt skal være lyserødt og prinsessagtigt, og Asbjørn er en rigtig dreng, hvor det handler om biler, kraner og al den slags.
Jeg prøvede at få knipset et par billeder, men at få indfanget Asbjørn var umuligt, for han var hele tiden et andet sted end han var sekundet før, men jeg fik da lige fanget Emma, da hun sad og spiste bagte æbler med flødeskum og creme fraiche.
Og så knipsede jeg også et af mit kommende barnebarn..eller rettere af maven hun ligger i.
Synes selv at min datters mave er fin
Den bette derinde var rigtigt i hopla, og vi fik mange spark og meget skubben når vi lagde hænderne på hendes mave, så det er jo herligt.
Ville blot dele dagen med jer...det var bare så hyggeligt, og så er min datters nye svigermor og papfar bare nogle af de sødeste mennesker.

Kærligst
Sussie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

TbCp

Åhh jeg elsker bare familiehygge...

Lyder som en rigtig dejlig dag.

Anmeld

29. november 2010

lisesp83

Hvor lyder det hyggeligt.

Og sikke en smuk mave din datter har..

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

Lyder til I havde en rigtig dejlig dag!

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Ihh hvor er I bare søde

Anmeld

29. november 2010

Sofia

Det lyder som en rigtig hyggelig dag, hvor ser hun sød ud Emma

Anmeld

29. november 2010

twinny

Ej hvor hyggeligt...  

Søndags-familiehygge er det bedste....

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Sofia skriver:

Det lyder som en rigtig hyggelig dag, hvor ser hun sød ud Emma

Jamen det er hun også, men man skal ikke skue hunden på hårene eller denne lille finke på fjerene...for hun er en rigtig lille kuglestøber og en værre en, men hun er alligevel sød...der skal bare arbejdes lidt med nogle ting. Samtidigt er hun intelligent, så hun kan regne den rigtig ud og charmere sig fra det meste. Meeen den går altså ikke rigtigt med både en bedstemor og mor, der er skåret over den samme læst som hun selv...hehe.

Anmeld

29. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder som en rigtig dejlig dag i familiens tegn - og dejlige billeder   

Anmeld

29. november 2010

Sofia

SussieThyssen skriver:

Jamen det er hun også, men man skal ikke skue hunden på hårene eller denne lille finke på fjerene...for hun er en rigtig lille kuglestøber og en værre en, men hun er alligevel sød...der skal bare arbejdes lidt med nogle ting. Samtidigt er hun intelligent, så hun kan regne den rigtig ud og charmere sig fra det meste. Meeen den går altså ikke rigtigt med både en bedstemor og mor, der er skåret over den samme læst som hun selv...hehe.

Hehe, ja man skal nok lige vide hvordan og hvorledes så Så man tager hende på den rigtige måde og ikke lader hende snørre en Jeg synes hun lyder til at være sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.