Farvet fondant - hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Hvem?

Hejsa

Jeg mener at have set sidst jeg bestilte fondant hjem, at jeg så en pakke med en masse allerede farvet fondant man kunne bestille, da jeg har en dårlig hånd tager det en krig for mig at farve fodanten selv, da jeg skal ave utrolig mange pauser.

Er der en der vi hvor man kan bestille farvet fondant henne - gerne i mange farver

/Tak - Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Dot D

Jeg mener, at det var hos Kagebutikken, jeg bestilte sort hjem. De havde også andre farver, men jeg var ikke så fantastisk vild med konsistensen på det, vil hellere selv indfarve. Men hvis du har svært ved det, så prøv at bestille lidt og se om du kan lide det

Anmeld

29. november 2010

Hvem?

Dot D skriver:

Jeg mener, at det var hos Kagebutikken, jeg bestilte sort hjem. De havde også andre farver, men jeg var ikke så fantastisk vild med konsistensen på det, vil hellere selv indfarve. Men hvis du har svært ved det, så prøv at bestille lidt og se om du kan lide det

Jeg prøver lige at kigge derinde - mange tak

Anmeld

9. december 2010

Laila T

SanneBoe skriver:

Hejsa

Jeg mener at have set sidst jeg bestilte fondant hjem, at jeg så en pakke med en masse allerede farvet fondant man kunne bestille, da jeg har en dårlig hånd tager det en krig for mig at farve fodanten selv, da jeg skal ave utrolig mange pauser.

Er der en der vi hvor man kan bestille farvet fondant henne - gerne i mange farver

/Tak - Sanne

www.deleukstetaartenshop.nl

de har en pakke med forskelligt farvet fondant og også i enkelte farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.