Snevejret i Løgten - Østjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2010

2babygirls

Hej de damer

Ville da lige dele mit winter wonder land med jer andre... brrr, tror jeg skal i bil i mødregruppen på onsdag !!!

Billederne fra vinduerne er på 1. sal, skråvinduer... SÅ meget sne har vi heller ikke at det går op til taget

Vi skrabte sneen væk ved bilen i fredags inden vi drog ud i det hvide landskab og da vi kom hjem søndag var det hvad der var dukket op.. ca 10 cm... Det fyger nemlig ind fra venstre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

mor-til-vanessa

uhhh det ser lækkert og KOLDT ud. der er ikke noget smukkere end et hvidt landskab.

jeg bor i horsens og er der også en del sne. ikke til at komme frem og tilbage med klapvognen.

Anmeld

29. november 2010

2babygirls

mor-til-vanessa skriver:

uhhh det ser lækkert og KOLDT ud. der er ikke noget smukkere end et hvidt landskab.

jeg bor i horsens og er der også en del sne. ikke til at komme frem og tilbage med klapvognen.

Nej det er en heltumulig opgave.. Prøvede i onsdag da det lige var startet med alt det sne, og der kom barnevognen godt nok på højkant nogle steder, så nej, denne gang må golfen klare jobbet

Anmeld

29. november 2010

mor-til-vanessa

Tina&Martin skriver:

Nej det er en heltumulig opgave.. Prøvede i onsdag da det lige var startet med alt det sne, og der kom barnevognen godt nok på højkant nogle steder, så nej, denne gang må golfen klare jobbet

har desvære ikke bil, men ville ønske det i det her hver.

jeg nægter simpelhen at blive inde pga sne. så hellere lægge nogle ekstra kræfter og skubbe lidt mere. man får i det mindste rørt sig :-)

Anmeld

29. november 2010

2babygirls

mor-til-vanessa skriver:

har desvære ikke bil, men ville ønske det i det her hver.

jeg nægter simpelhen at blive inde pga sne. så hellere lægge nogle ekstra kræfter og skubbe lidt mere. man får i det mindste rørt sig :-)

Ja for dælen man, alle de kræfter man skal lægge i for attrække/skubbe haha... men det er jo genialt med gratis motion !!

Anmeld

29. november 2010

mor-til-vanessa

Tina&Martin skriver:

Ja for dælen man, alle de kræfter man skal lægge i for attrække/skubbe haha... men det er jo genialt med gratis motion !!

ja det jo det. god gratis motion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.