Vejret fra Aalborg til Århus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. november 2010

bagger26

Ja endnu et spørgsmål ang vejret..

Har prøvet at se, om jeg kunne se det på nettet.. Men bor lidt udenfor Aalborg, her er der da sne men ikke noget vildt. Og jeg har en aftale i Århus i morgen, men hvordan ser vejret ud hos jeg i århus?? Er det helt umuligt at tage en hygge shoppetur i århus i morgen. NOgen der evt ved hvordan motorvejen ser ud fra aalorg til århus...

Ejj det er svært når man sidder her, og ikke er sneet inde, men hører om alt det sne der er i resten af Danmark..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Bavianis

Her i Byrsted (syd for Aalborg overfor Støvring ift motorvejen) er der MEGA meget sne - og det FYGER. Men jeg ved ikke om motorvejen i sig selv er plaget - den plejer de jo gerne at tage hånd om

Anmeld

29. november 2010

LinLin

Jeg bor i Tilst lige udenfor Århus: vi har MEGET sne! Og der sner stadig De store veje er selvfølgelig ryddet, men jeg ved ikke hvordan det ser ud inde i midtbyen men der må være nogen her på baby.dk der bor derinde

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Bavianis skriver:

Her i Byrsted (syd for Aalborg overfor Støvring ift motorvejen) er der MEGA meget sne - og det FYGER. Men jeg ved ikke om motorvejen i sig selv er plaget - den plejer de jo gerne at tage hånd om

Okay, jeg bor i Sønderholm og her er da sne, men vi er på ingen måder sneet inde hehe..

Anmeld

29. november 2010

bagger26

DAs mor skriver:

Jeg bor i Tilst lige udenfor Århus: vi har MEGET sne! Og der sner stadig De store veje er selvfølgelig ryddet, men jeg ved ikke hvordan det ser ud inde i midtbyen men der må være nogen her på baby.dk der bor derinde

Ja jeg krydser jo lidt finger for, at man sagtens kan komme frem via de store veje/motorvejen. Og når nu det er midtbyen jeg skal ind til, så håber jeg at det ikke er noget problem..

Anmeld

29. november 2010

betski

Bavianis skriver:

jeg kom fint frem på motorvejen, men det tager naturligvis noget længere tid end ellers. Men motorvejen mellem støvring og aalborg er i hvert fald nogenlunde ok

Anmeld

29. november 2010

Snefnug1984

Vejene i midtbyen er fine, men efter dagens blæst, kræver det nok lige en ekstra rydning. Men mon ikke de er fine i morgen igen Ellers kan du gå ind på vintertrafik.dk og se udvalgte veje fra kamera (dog ikke midtby billeder, men motorvej og større veje..)

Anmeld

29. november 2010

Bavianis

duddi. skriver:

jeg kom fint frem på motorvejen, men det tager naturligvis noget længere tid end ellers. Men motorvejen mellem støvring og aalborg er i hvert fald nogenlunde ok

Bor du omkring Byrsted? Hvor hyggeligt!

Jeg kørte den anden vej, mod Aars, men ikke via motorvejen = DUM idé..

Anmeld

29. november 2010

betski

Bavianis skriver:

Bor du omkring Byrsted? Hvor hyggeligt!

Jeg kørte den anden vej, mod Aars, men ikke via motorvejen = DUM idé..

Åh ja det kan jeg forestille mig var knap så smart. Jep jeg er bosat i støvring og jobber i aalborg

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Snefnug26 skriver:

Vejene i midtbyen er fine, men efter dagens blæst, kræver det nok lige en ekstra rydning. Men mon ikke de er fine i morgen igen Ellers kan du gå ind på vintertrafik.dk og se udvalgte veje fra kamera (dog ikke midtby billeder, men motorvej og større veje..)

Åhh det lyder bare godt, skal nemlig til et møde i midt byen, og så ville min mor og jeg gå rundt og shoppe lidt bagefter.. Så HÅÅÅÅBER det kan lade sig gøre i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.