regnslag fra MOLO - hvad synes I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.858 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Malonde1985

Har lige set et billede af en jeg kender, som har sådan et på barnevognen.. Kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om det  på en måde er det fedt og så alligevel måske i overkanten? Hvad synes I?? De koster 400,-.. lang tid siden jeg sidst har købt regnslag, så aner faktisk ikke hvad sådan nogen koster nu??

Regnbue - Regnslag fra MOLO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

<3

Jeg synes de er fede og ikke mindst trafiksikker! Men synes at 400kr er for meget til hvad jeg vil give.

Anmeld

29. november 2010

Bavianis

Malonde1985 skriver:

Har lige set et billede af en jeg kender, som har sådan et på barnevognen.. Kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om det  på en måde er det fedt og så alligevel måske i overkanten? Hvad synes I?? De koster 400,-.. lang tid siden jeg sidst har købt regnslag, så aner faktisk ikke hvad sådan nogen koster nu??

Hehe - kan se hvad du mener! På den ene side er det jo top-moderne. På den anden side er der måske lidt gay-pride over det??

Anmeld

29. november 2010

lisesp83

Malonde1985 skriver:

Det er sku da vildt fedt.

Jeg kunne godt finde på, at købe det. Og det er da fedt at skille sig lidt ud fra mængden.

Anmeld

29. november 2010

bagger26

uhh nu elsker jeg farver, så syntes det er fedt.. Hvis jeg havde plads i økonomien til at bruge 400 på et regnslag, så kunne jeg godt finde på at købe det...

Anmeld

29. november 2010

LinLin

Malonde1985 skriver:

Jeg kan godt lide molos "regnbue", men ville ikke købe det som regnslag - der ser nemlig ikke ud til at være insektnet i (og så synes jeg også 400 er alt for meget - gav 100 kr for mit MED insektnet )

Anmeld

29. november 2010

missie20

Malonde1985 skriver:

Jeg syntes det er flot, det er sådan nogle dejlige farver i regnbuens farver, der kun kan gøre en glad. Var ved at købe det forleden dag, men de 400 kr. stoppede mig. syntes det er lige i overkanten at betale så mange penge for et regnslag. Men det er vel fordi det er et  økologisk mærke.

Anmeld

29. november 2010

B&J

hvis jeg havde 400kr så havde jeg købt det for det er jo for vildt.... ej hvor er den lækker

Anmeld

29. november 2010

Malonde1985

Jeg kan også godt lide MOLO og især dette design - datteren har en flyverdragt i samme design, som hun nu bruger på 2. år .. såå lækker! Men ja syns også 400,- for et regnslag er meget? Ved ik hvorn det er i kvalitet osv... men man kan da helt sikkert se når man kommer gående i trafikken!!  

Anmeld

29. november 2010

SHERO

Ihh hvor er det fedt... kunn jeg sagtens finde på at købe hvis jeg ikke havde et i forvejen... hmm 400 kr, er det mange penge for et regnslag? Jeg gav 300 kr for et alm sort et i babysam... så synes ikke 100 kr ekstra for et smart et er meget... :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.