wii spil til 3-5 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.611 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2010

ivfmarie

Det har sikkert været oppe maaange gange.. Men nu sidder jeg lige her og har brug for gode ideer til hvilket spil jeg skal købe som ungerne (dreng 3 år, pige 5 år) kan fælles om..

Hjææælp - giv mig dit bedste bud, tak

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LRJ

Det har sikkert været oppe maaange gange.. Men nu sidder jeg lige her og har brug for gode ideer til hvilket spil jeg skal købe som ungerne (dreng 3 år, pige 5 år) kan fælles om..

Marie

Ray-man ravin rabbits?

Anmeld

29. november 2010

LinLin

Jeg har en dreng på 4 år - det eneste jeg har prøvet at spille med ham på Wii er Mario Kart og det spil der følger med balance boardet. Det kan han sådan rimeligt styre (han er bedst til Mario kart) Men ellers har jeg endnu ikke set spil jeg synes egner sig til børn i den alder, så følger da lige med her

Anmeld

29. november 2010

LouiseNielsen

Nicklas er 3½ og han har prøvet mariocard. Der er bil spil, hvor de så sidder med et rat osv.... Og det er han sku beder til ens hans mor....

Anmeld

29. november 2010

ivfmarie

Lone H. skriver:

Ray-man ravin rabbits?

haha.. ja, så bliver det også noget ved at spille for mog og far :-)

Anmeld

29. november 2010

betski

ivfmarie skriver:

Marie

Mario Kart som de andre nævner er klart favorit spil hjemme hos os. Ellers er super mario en klar hitter. Jeg har købt rigtig mange pige spil til min datter (6 år) men det nu alligevel mario der hitter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.