Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved hvordan det ser ud med sne.. fra Holstebro til Tjørring? Bor i Holstebro og skal til tjørring her i eftermiddag og har først fri kl. 22.45 iaften.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ingen??
Jeg aner det ikke.... Men skal da love for det giver sne lige nu!
Benne-bob skriver: Har desværre ingen anelse....hold øje med dmi....det gør jeg :-) men de siger godt nok at der ikke skulle være så meget sne i århus og her vælter det godt nok ned
Har desværre ingen anelse....hold øje med dmi....det gør jeg :-) men de siger godt nok at der ikke skulle være så meget sne i århus og her vælter det godt nok ned
Ja synes også det sneer helt vildt her.. men synes det værste er at det fyrer så meget øv bryder mig sku ik om det ..
LouiseNielsen skriver: Jeg aner det ikke.... Men skal da love for det giver sne lige nu!
Ja synes det sneer noget nu.. øvøv
Hmm togene køre ihvertfald, men ved at det vist sner rimelig meget i Herning pt. Er selv derfra, men går i skole i Holstebro.
Sabrina skriver: Hmm togene køre ihvertfald, men ved at det vist sner rimelig meget i Herning pt. Er selv derfra, men går i skole i Holstebro.
oki.. mon ik jeg kan komme frem så..
LAURAS MOR skriver: oki.. mon ik jeg kan komme frem så..
Jo det burde du et kunne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128