Det går sgu da egentlig meget godt! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Barbamama

Ja.... Her til morges skulle jeg lige have et lammeskindstæppe ned under Carlas barnevogn (altså under madrassen for at isolere) Så er der mug/skimmel nedenunder madrassen på det der træ der er i bunden! Så nu skal vi også have ny barnevogn (efter kun 1,5år!!!!) Jeg synes sgu ikke det kører hjemme ved os lige for tiden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja.... Her til morges skulle jeg lige have et lammeskindstæppe ned under Carlas barnevogn (altså under madrassen for at isolere) Så er der mug/skimmel nedenunder madrassen på det der træ der er i bunden! Så nu skal vi også have ny barnevogn (efter kun 1,5år!!!!) Jeg synes sgu ikke det kører hjemme ved os lige for tiden!!!

Øv

Men måske du kan give den en god gang rodalon... det ved jeg at min kusine gjorde ved deres klapvogn.
Og så evt aviser i bunden af barnevognen....

Det ville da være for ærgeligt bare at skulle kyle den ud.

Anmeld

29. november 2010

ChatH

michella80 skriver:

ØVVVV ville også forslå rodalon og se om ikke i kan få det af.

Kender godt de der perioder

Anmeld

29. november 2010

Barbamama

Ja jeg prøver også med noget rodalon i aften, men hold kæft hvor er det belastende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.