Emil fyre dem bare af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Vingummien

Hehe han er altså herlig.

Igår var Thomas på et tidspunkt nede i den anden ende af lejligheden, og vi sidder i stuen, jeg kalder så på ham ptidspunkt for at høre hvad han laver.

Lidt senere skal han så i bad, og Emil står ude i køkkenet, og kan så høre vandet bliver tændt, så kommer det fra Emil " SKAT.. Hva laver du" og så spæner han ned for at se hvad Thomas laver Kunne ikke lade være med at grine
Han er sgu herlig, ja det er de nu begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Jules

Hihi... ja de lære hurtigt! Viktor har os hørt sætningen " Nej mor gør det" alt for mange gange... Så nu siger " Nej Viktor gør det" Hihi...Fnis

Anmeld

29. november 2010

Vingummien

Jules skriver:

Hihi... ja de lære hurtigt! Viktor har os hørt sætningen " Nej mor gør det" alt for mange gange... Så nu siger " Nej Viktor gør det" Hihi...Fnis

Hehe hvor sødt

Anmeld

29. november 2010

anna-jonas

Smeltede Thomas ikke helt?? Så sødt sagt.......

Anmeld

29. november 2010

Skouboe

Hvor sødt.. her har vi lige været i Jylland hos mine forældre, og efter vi er kommet hjem er Freja begyndt at råde "PERLILLE!!!", hvis jeg ikke lige reagerer med det samme når hun siger noget..

Anmeld

29. november 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Smeltede Thomas ikke helt?? Så sødt sagt.......

Ja

Anmeld

29. november 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Hvor sødt.. her har vi lige været i Jylland hos mine forældre, og efter vi er kommet hjem er Freja begyndt at råde "PERLILLE!!!", hvis jeg ikke lige reagerer med det samme når hun siger noget..

Hehe Emil havde også men perioede hvor han sagde Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.