Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: krydser alt hvad jeg kan
krydser alt hvad jeg kan
1000 tak søde... Glæder mig mere nu... Shopping er bare guld for dårligt humør... GGG...
Knus Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Så er jeg ved at være færdig med nedreguleringen... Skal scannes på torsdag og have taget blodprøverne, der fortæller om vi kan komme igang med ægstimolationen... Er spændt og nervøs og bare en rigtig tudemarie... Hader tanken om de næste ting vi skal igennem... Synes det er trælst og vildt uromantisk... SUK... Heldigvis er ønsket om en lille så stærk, at jeg bare vil igennem det... Men øv altså... Håber det lykkedes hurtigt....
Så er jeg ved at være færdig med nedreguleringen... Skal scannes på torsdag og have taget blodprøverne, der fortæller om vi kan komme igang med ægstimolationen... Er spændt og nervøs og bare en rigtig tudemarie... Hader tanken om de næste ting vi skal igennem... Synes det er trælst og vildt uromantisk... SUK... Heldigvis er ønsket om en lille så stærk, at jeg bare vil igennem det... Men øv altså...
Håber det lykkedes hurtigt....
Det håber jeg også for jer, søde
dorthemus skriver: Det håber jeg også for jer, søde
1000 tak søde... Håber jeg for en lige så køn og dejlig lille en som Runa...
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde... Håber jeg for en lige så køn og dejlig lille en som Runa... Knus Lene
Tak!...det er jeg sikker på, at du får
1000 tak søde.. Held og lykke til jer også!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128