Bolig-problem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Sabrina2014

Hej tøser.

Min kæreste og jeg, er i den situation at vi bor i en ungdomsbolig på 28kvm, og vi er ved at få spaat! Og ligemeget hvor meget jeg søger, finder jeg ikke rigtig noget.

Ville høre, om i har nogle links, til en sød og hyggelig lejebolig, som ikke koster kassen? Det må både være sjælland og fyn, er åben for muligheder.

Knus

Sabrina >:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

SussieThyssen

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Min kæreste og jeg, er i den situation at vi bor i en ungdomsbolig på 28kvm, og vi er ved at få spaat! Og ligemeget hvor meget jeg søger, finder jeg ikke rigtig noget.

Ville høre, om i har nogle links, til en sød og hyggelig lejebolig, som ikke koster kassen? Det må både være sjælland og fyn, er åben for muligheder.

Knus

Hej søde ven.
ja det er ikke sjovt når pladsen bliver for trang.

Her er et link til Cama Kollegierne i Svendborg.

http://www.cama-kollegierne.dk/

De har et der hedder 3 Roser og der er let at få plads, og prisen er utroligt rimelig.
Du/I kan få en 2værelses kollegielejlighed, med teresse, entree, badeværelse, stue og soveværelse + køkkenniche for 3200 kr inkl alt tror jeg det er...kan godt være det er lidt billigere, men så kan du søge boligsikring og det kommer længere ned.
Min datter og svigersøn bor der...og selvom det ikke er stort, så er det større end det du har nu og man bor godt.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2010

twinny

Nybrogårdkollegiet i lyngby. Der bor jeg med min kæreste.

vi har en 2 værelses på 50, der er eget køkken og bad.

vi betaler 4000 kr inkl alt. også tv og net. Men der skal man selvfølgelig være under uddannelse, som jeg ikke lige ved om i er.  hehe.

Men I kan gå ind på KAB's hjemmeside og under kortventetid, så skulle de gerne står der...

Held og lykke med det.

Anmeld

29. november 2010

bøgelund

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Knus

http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_v%C3%A6relses_lejlighed_Bogense_816039.html

hvis i er ligeglade med, at den ligger i Bogense på fyn, er den her satme lækker.. til 3000 kr om måneden..

2 værelses på 60 m2. helt ny istandsat.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.