Dejlig telefon opringning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2008

MorCamilla

Jeg havde en dejlig telefon samtale i dag, men en bekendt veninde. Hun havde opsnuset ude i byen at jeg havde fået brystkræft og ville ringe og høre om det var rigtigt... Det måtte jeg jo så tilstå:(

Hun har selv haft brystkræft og kunne fortælle mig hvad hun følte den gang, hvordan hun havde det, hvordan hendes krop reagerede på kemo osv osv... Det var en rigtig dejligt samtale, den bekærftede for mig at jeg ikke er den eneste i verden der har den skrækkelige sygdom. At mine tanker ikke er underlige omkring det - som jeg ellers ind i mellem har følt, fordi jeg snakker med folk der ikke er syge (eller hvad man nu skal sige) og de har nogle gange lidt svært ved at forstå min tankegang omkring sygdommen osv.

Hun tilbød mig alt den hjælp jeg ville få brug for og vil tage imod... Hvor er det bare dejligt at nogle man "ikke kender" (hun er en af dem jeg kun ser når vi går i byen og sådan nogle ting) ringer og siger sådan noget(L)

Fantastisk samtale.. Ville bare lige dele den med jer..

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

miver

Hej camilla

Ja det er skønt at høre ;)
Det må osse være rart at tale med en person der har stået der hvor du står nu (håber du forstår hvad jeg mener ) ,men i forstår hinanden for hun har sikkert haft mange af de samme spørgsmål (tanker) i hovedet som du kæmper med nu
Godt hun har taget kontakt til dig ;)

(H) til dig
mie

Anmeld

25. august 2008

Pia.

Hvor lyder det bare dejligt at sådan en sød og kærlig pige kontakter dig og tilbyder alt hendes støtte... Hun må være en helt speciel person...

Håber at du får brugt hende rigtig meget og at hun kan hjælpe dig på vej igennem denne her svære tid...

Kan godt forstå du er glad oven på den samtale...

Knus og kram fra Pia.

Anmeld

25. august 2008

MorCamilla

1000 tak for jeres svar..
ja det var rigtig dejligt at hun ringede.. Jeg havde selv gået og overvejet at ringe til hende, men synes ikke jeg kunne være det bekendt. (da hun er en jeg kun snakker med når jeg kommer om ved hende f.eks i byen)
Skønt med en man kan dele sine tanker med, der ikke sætter spørgsmålstegn ved noget...

Knus fra Camilla, som stadig er helt ovenpå efter den samtale:)

Anmeld

25. august 2008

Doktor Doolittle

IHHHH hvor dejligt Camilla, nogen gange kommer hjælpen helt uventet (L) Skønt du nu har en betroet, der forstår dig (L) Selvom vi andre gerne lytter, ved vi ikke helt, hvad du går igennem lige nu.
Stort (H) fra Tina

Anmeld

25. august 2008

Mathilde

Hej Camilla

Hvor lyder det dejligt for dig, at én der kender til det du går igennem ringer og tilbyder alt den hjælp og støtte du har brug for:) Det er dejligt at der findes sådan nogle mennesker...
Jeg håber du tager imod hendes tilbud og får snakket om alle de svære tanker og følelser, som andre kan have svært ved helt at sætte sig ind i.

Skønt at du er ovenpå lige nu:)

(H)Mathilde

Anmeld

25. august 2008

MorCamilla

Tak for jeres svar Tina og Mathilde..

Ja det er bare så dejligt med sådan nogle søde mennesker i verden(L) Jeg tager også imod alt hvad hun kan give mig af råd, vejledning og øre der lytter...;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.