Jeg er bare en dør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2010

pussepige

Hehe er ikke bogstavelig talt en dør men fatter simpelthen ikke det med at indsætte billeder her inde på debatten. Skal man være plus medlem eller er der en der kan forklare mig det..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Bare mig..

pussepige skriver:

Hehe er ikke bogstavelig talt en dør men fatter simpelthen ikke det med at indsætte billeder her inde på debatten. Skal man være plus medlem eller er der en der kan forklare mig det..?

Nej, du skal ikke være plusmedlem

Du klikker i det blå felt hvor der står "Vælg billeder fra din computer" og så finder du der hvor de ligger på din computer, vælger dem, trykker "åben" eller  "vælg", og så gør den det selv, og efter et par sekunder, er den uploadet, og den er vedhæftet

Anmeld

28. november 2010

pussepige

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej, du skal ikke være plusmedlem

Du klikker i det blå felt hvor der står "Vælg billeder fra din computer" og så finder du der hvor de ligger på din computer, vælger dem, trykker "åben" eller  "vælg", og så gør den det selv, og efter et par sekunder, er den uploadet, og den er vedhæftet

Hold da fast knappen er jo også så stor at man ikke kan undgå at se at den er der... hmmm.. Tak for hjælpen... Tror endelig jeg har lagt billeder ind før men havde glemt hvordan man gjorde.

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

pussepige skriver:

Hold da fast knappen er jo også så stor at man ikke kan undgå at se at den er der... hmmm.. Tak for hjælpen... Tror endelig jeg har lagt billeder ind før men havde glemt hvordan man gjorde.

Det skal du ikke være ked af..jeg roder også rundt i det af og til LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.