hjælp til Skoust

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Caroline86

Hej alle!

Vi er rigtigt mange herinde der gerne vil hjælpe en lille familie på vej, og jeg synes det er flot at så mange stiller op!

Denne tråd er tænkt som en opsamling så vi kan se hvem der bidrager med hvad og måske finde en samlet måde at fragte de store ting

Så hvis vi laver en liste over hvad vi bidrager med og hvor det kommer fra (geografisk) så kan vi forsøge at få det til at fungere? I kan/skal selvfølgelig også notere hvis I har sendt/afleveret noget eller hvis I planlægger at snede noget med posten!

Mange knus Caroline, som stadig samler sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Na-Wi

Hvad er jeg gået glip af ? Hvad er det vi kan bidrage med ?

Anmeld

28. november 2010

Caroline86

Naannaa87 skriver:

Hvad er jeg gået glip af ? Hvad er det vi kan bidrage med ?

hvad som helst der kan hjælpe en lille familie der mangler alt

Julekager, et bundt tulipaner, 3 theskeer, et spisebord! Anything..

Men, netop derfor denne tråd, så hun ikke pludselig står med 5 sofaer

Anmeld

28. november 2010

Na-Wi

Jeg har et puslebord fra ikea som jeg meget gerne vil give dem (hvis de altså kan bruge det) det står i Jyderup på sjælland, hvor bor de ?

Er der sket noget siden de mangler alt ?

Anmeld

28. november 2010

Caroline86

Naannaa87 skriver:

Jeg har et puslebord fra ikea som jeg meget gerne vil give dem (hvis de altså kan bruge det) det står i Jyderup på sjælland, hvor bor de ?

Er der sket noget siden de mangler alt ?

de bor i nordjylland...

Ja, det er en rigtigt grim (og lang historie), men hovedsagen er at de mangler alt... det er en del tråde om det, herinde

Anmeld

28. november 2010

Kay

jeg vil gerne bidrage med en kasse blandet køkken ting, og noget jule pynt... og en hjemmelavet juledekoration... måske også noget mere.... hvis nogen kan fragte det fra kbh og helt op til aalborg....

Anmeld

28. november 2010

Becks

Jeg har en hel flyttekasse med legetøj til hendes søn, som han kan få i julegave..

Det er noget min nevø har leget med, men da han er 13 nu, er han for gammel.. Der er bla. lego, politibiler og alverdens andre ting..

Jeg har også nogle køkkenting jeg ikke bruger..

Det vil blive aaaaalt for dyrt og sende, så hvis der er nogen der mulighed for at tage det med fra Hvidovre, giver jeg det gerne ud!!!

Anmeld

28. november 2010

Tina2

Herfra var der som sagt et spisebord (dog uden stole), et sofabord + en 2 personers lædersofa......

Og vi bor lige nord for Aalborg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.