hvornår begyndte jeres små at?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Lillefe

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er meget tidligt med nogle ting for eks. så da han kom ud løftede han hovedet og drejede det helt selv fra den ene til den anden side, også når han lå og sov hvis han ikke kunne lide at ligge på den samme side! Ud over det begyndte han også ret tidligt at grine.. dvs med lyd på, han var kun få uger da han pludseligt km med et lille sjovt grin. ud over det så begyndte han så efter de to ting at nærmest pludre, han siger ikke hele sætninger med pludren men der kommer et "eeh" eller et uuh" agtige lyd ud. som han prøver at sige noget. jeg syntes ikke Nadia var så tidligt på den, hun kunne dog løfte hovedet.

Og så er jeg nysgerrig hvornår startede jeres med disse ting? er han ikke ret tidligt ude?

Knus Merethe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Lillefe

slet ingen?

Anmeld

28. november 2010

Rosa

Jeg vil hjertens gerne svare men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår Jonte begyndte på den slags ting Men tillykke med din yderst fremmlige søn Billeder?

Anmeld

28. november 2010

Frøken Sørensen

Perl skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er meget tidligt med nogle ting for eks. så da han kom ud løftede han hovedet og drejede det helt selv fra den ene til den anden side, også når han lå og sov hvis han ikke kunne lide at ligge på den samme side! Ud over det begyndte han også ret tidligt at grine.. dvs med lyd på, han var kun få uger da han pludseligt km med et lille sjovt grin. ud over det så begyndte han så efter de to ting at nærmest pludre, han siger ikke hele sætninger med pludren men der kommer et "eeh" eller et uuh" agtige lyd ud. som han prøver at sige noget. jeg syntes ikke Nadia var så tidligt på den, hun kunne dog løfte hovedet.

Og så er jeg nysgerrig hvornår startede jeres med disse ting? er han ikke ret tidligt ude?

Knus Merethe

Vores søn kunne også løfte hovedet fra starten af...

Og han var vidst kun 2 mdr da han grinede første gang

Synes også vores søn har været meget hurtig med nogle ting, men så er der en masse andet hvor han er lidt langsom til det... Men det er jo meget forskelligt fra barn til barn

Anmeld

28. november 2010

Lillefe

Rosa skriver:

Jeg vil hjertens gerne svare men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår Jonte begyndte på den slags ting Men tillykke med din yderst fremmlige søn Billeder?

hehe ja det er også derfor jeg spørger for jeg syntes ikke jeg kan huske Nadia var så tidligt ude, men det kan jo være jeg husker forkert. kan godt ligge lidt ind af ham, men sidder lige i stuen med den bærbare så skal oven på her senere så ligger jeg lidt på..

Anmeld

28. november 2010

Karo

Både Marcus og Ida har stort set kunne holde deres eget hoved fra de blev født. De har begge kunne vende deres hovede efter et par uger og pludren kan jeg simplethen ikke huske.

Man siger jo at man skal tage højde for hvor længe de har ligget derinde. Og da begge mine har ligger der inde 14 dage over tid så er de hurtigere til tingene.

Ida er nu knap 8 mdr, og hun kravler, kan selv rejse sig op, stå uden at holde fast i noget og hun traver rundt om sofabordet

Anmeld

28. november 2010

Lillefe

Karo skriver:

Både Marcus og Ida har stort set kunne holde deres eget hoved fra de blev født. De har begge kunne vende deres hovede efter et par uger og pludren kan jeg simplethen ikke huske.

Man siger jo at man skal tage højde for hvor længe de har ligget derinde. Og da begge mine har ligger der inde 14 dage over tid så er de hurtigere til tingene.

Ida er nu knap 8 mdr, og hun kravler, kan selv rejse sig op, stå uden at holde fast i noget og hun traver rundt om sofabordet

Ok ja ham her kom ud to dage før, men sundhedsplejersken spurgte også om han havde ligget derinde 14 dage over tid... for han lignede sådan en....Nadia kan jeg huske dog også løftede hovedet.. men som sagt ham her flytter det selv fra side til side efter at have løftet det..

Anmeld

28. november 2010

Lillefe

Rosa skriver:

sådan her på de sidste har han desværre det der forfærdelige knopper.. de er ved at forsvinde nu så han kan se lidt mere normal ud i huden..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2010

Rosa

Perl skriver:

sådan her på de sidste har han desværre det der forfærdelige knopper.. de er ved at forsvinde nu så han kan se lidt mere normal ud i huden..

LÆKKER LÆKKER LÆKKER!!!!

Anmeld

28. november 2010

Lillefe

Rosa skriver:

LÆKKER LÆKKER LÆKKER!!!!

tak.. hehe de siger jeg også hele tiden til ham og så er min datter begyndt at sige vi allesammen er "lækker lækker lækker" ligesom nik og jay... LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.