15 løbeture på 5 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Vinker

Så er det 5 uger siden jeg startede med at løbe og har her til aften været ude på den 15. løbetur.

Jeg kan nu løbe 5,5km non-stop så der er helt sikkert sket en udvikling. Turen tar mig ca 34 min, men går nu ikke så meget op i det med tiden. Mangler et løbeur/pulsur for at ha den korekte tid og så længe jeg ikke har det er det bare sådan lidt på slum.

Synes det er rigtig fedt at jeg både kan se og mærke på mine ben, baller og lår at jeg er begyndt at løbe. Så lækkert at det gir resultater!

Jeg har også fået lavet nogle mave øvelser 3 gange denne uge. Har sådan en dvd hvor man træner med en lille bold. Den er god for ryg, mave og lår.

Har dog ikke spist særligt fornuftigt i denne uge :( Har bla. idag været til 50 års fødselsdag ved naboen som startede ud med kæmpe brunch, senere let frokost og til sidst kæmpe kagebord så har bare ædt alt alt for meget idag. Dog holdte jeg mig fra alkoholen fordi jeg ville ud og løbe til aften.

Nå ja så kan jeg da lige fortælle at det ikke blev en helt almindelig 50 års fødselsdag for efter at have spist brunch får vi at vide at vi skal med i kirke fordi de skal giftes! Så alle ca 80 gæster kommer lige med til bryllup! Ja ja man kan hurtigt blive overrasket :o)

Hvordan går det jer med at få rørt jer osv?

God søndag aften :o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

TbCp

Hvor er du sej Rikke!!!!

Mine knæ kan bare ikke klare at løbe

Carsten har meldt sig i træningscenter idag og spurgte deroppe om de måske kunne hjælpe mig, med at finde ud af hvor meget mine knæ kan klare, så jeg måske også kan komme lidt igang... Og det ville de gerne, så måske jeg snart får våget mig afsted

Og fed overraskelse til fødselsdagen

Anmeld

29. november 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hvor er du sej Rikke!!!!

Mine knæ kan bare ikke klare at løbe

Carsten har meldt sig i træningscenter idag og spurgte deroppe om de måske kunne hjælpe mig, med at finde ud af hvor meget mine knæ kan klare, så jeg måske også kan komme lidt igang... Og det ville de gerne, så måske jeg snart får våget mig afsted

Og fed overraskelse til fødselsdagen

Ingen tvivl om at det ville være rigtig godt for dig at begynde at træne lidt. Og rigtig dejligt at de vil hjælpe dig så der blir taget ekstra hensyn til dine knæ ;)

Anmeld

29. november 2010

anna-jonas

Seje kvindfolk...................

Anmeld

29. november 2010

Dictes mor

Du er så sej! Det er helt vildt flot. Jeg er endelig kommet op, hvor jeg kan løbe lidt, og så kom der helt en masse sne, og så kan jeg ikke komme afsted (jeg løber jo med Dicte i løbevogn) folk rydder nemlig ikke deres fortorv, så vognen kan ikke komme frem og jeg glider rundt, det er noget møg! Til gengæld så svømmer jeg en gang om ugen...

Men men men du er simpelthen så sej rikke! Jeg gad godt eje lidt af din selvdisciplin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.