Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej søde piger.
Jeg er ny her inde på baby.dk
Jeg er gravid i 5 uge. Jeg bor sammen med min dejlige kæreste. og lige pt er mit højeste ønske ikke at tabe barnet Jeg har tabt 2 gange før, og føler ikke at jeg kan overskue en 3. gang.
Håber i taget godt imod mig.
Kram Prinsesse2ben
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prinsesse2ben skriver: Hej søde piger. Jeg er ny her inde på baby.dk Jeg er gravid i 5 uge. Jeg bor sammen med min dejlige kæreste. og lige pt er mit højeste ønske ikke at tabe barnet Jeg har tabt 2 gange før, og føler ikke at jeg kan overskue en 3. gang. Håber i taget godt imod mig. Kram Prinsesse2ben
Velkommen til
Håber tredje gang er lykkens gang for jer..
Hej og velkommen til. Du skal nok blive taget godt imod herinde. Tillykke med din graviditet, og jeg krydser fingre for, at den bliver derinde.
Knus
Hejsa.
Rigtig hjertelig velkommen på siden. Rigtig god fornøjelse med graviditeten
Velkommen til.. Held og lykke med den lille
Er selv ny... Håber du får det bedste ud a baby.dk...
Velkommen til! Håber du kan drage nytte af siden på alle mulige måder.
Og tillykke og held og lykke!
Velkommen til, håber det bedste for jer denne gang Håber også du bliver glad for at være her
Hej fra Dot
hej med digHjerteligt velkommen. Jeg håber du bliver rigtig glad for siden, men pas på, den er dybt vane dannendeJeg for at du ikke taber barnet igen, det må være frygteligt.*Her findes en masse dejlige mennesker at skrive med, både om godt og ondt.Jeg hedder Carina og er 20 år gammel.Jeg er modestrator her på baby.dk. Jeg er sammen med en håndfuld andre herinde fra, men det til holde styr på at baby.dk retningslinier bliver overholdt.Se retningslinierne HERJeg glæder mig til at se mere til digKram
velkommen til
håber at du beholder barnet derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128