Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er blevet invi. til Jule hygge og fælles spisning oppe i kærestens søns klasse på fredag, jeg er lidt på bar bund efter hvad jeg skal finde på.Vi skal hver (pr.familie) lave en ret som er nok til os selv.....
gerne noget nemt og lækkert....kom frisk med alle ideer og opskrifer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prutten 29+ skriver: Vi er blevet invi. til Jule hygge og fælles spisning oppe i kærestens søns klasse på fredag, jeg er lidt på bar bund efter hvad jeg skal finde på.Vi skal hver (pr.familie) lave en ret som er nok til os selv..... gerne noget nemt og lækkert....kom frisk med alle ideer og opskrifer
Sidste gang lavede jeg pirogger med oksekød, der plejer at være en masse som medbringer salat osv. Så det passede godt sammen, og noget ungerne godt kan li.
porre/skinke tærte
Fines mor skriver: Sidste gang lavede jeg pirogger med oksekød, der plejer at være en masse som medbringer salat osv. Så det passede godt sammen, og noget ungerne godt kan li.
hvad er det
Risengrød
Pølse horn
byg selv burger
tærter
deller med rugbrød og rødkål
Kyllinge lår
Tunmousse og grovflütes
Prutten 29+ skriver: hvad er det
Det er en dej, hvor der er lagt kødsovs eller andet ind i, så er de bagt i ovnen - en anden form for pizza kan man vel sige ;-)
Det her har godt nok været i børnehaven, men jeg har haft boller i karry med, det har været et hit hver gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128