Advarsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. november 2010

mortilflere

Lige en advarsel:
Når jeg går i bad, så bruger jeg lige resten af hårshampooen til at vaske kroppen med. Men i dag kom jeg til at læse på flasken .... "For ekstra volumen og mere fylde" ....... SHIT!!!! Så er det ikke så mærkeligt, at det er svært at kontrollere vægten.
Jeg bruger kun opvaskemiddel fra nu af. Der står "Fjerner selv d... et værste fedt". ;-))))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Lone Jakobsen

28. november 2010

Diana...

28. november 2010

Maria-s

hahahaha! Shit så er det DERFOR jeg også bare vokser og vokser! Skyldes nok slet ikke isen og colaen SLUT med at lade hårshampooen røre andre steder end håret!!

Troede da cola slankede; -det ætser jo!?....  

Anmeld

28. november 2010

LinLin

Hehe

Anmeld

28. november 2010

CamillaSoefelt

mortilflere skriver:

Lige en advarsel:
Når jeg går i bad, så bruger jeg lige resten af hårshampooen til at vaske kroppen med. Men i dag kom jeg til at læse på flasken .... "For ekstra volumen og mere fylde" ....... SHIT!!!! Så er det ikke så mærkeligt, at det er svært at kontrollere vægten.
Jeg bruger kun opvaskemiddel fra nu af. Der står "Fjerner selv d... et værste fedt". ;-))))

hahaha den var sku god..

Anmeld

28. november 2010

twinny

Haha......  

Anmeld

29. november 2010

Dansker i England

mortilflere skriver:

Lige en advarsel:

LOL tak for et godt grin inden sengetid

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Lige en advarsel:

Hehe...havde den på FB fornyligt...det er god humor.
Som min mand så spurgte:
Hvilken shampoo er det, for den jeg bruger nu virker på den måde!!!
Han har den dejligste bamsemave

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2010

mortilflere

SussieThyssen skriver:

Hehe...havde den på FB fornyligt...det er god humor.
Som min mand så spurgte:
Hvilken shampoo er det, for den jeg bruger nu virker på den måde!!!
Han har den dejligste bamsemave

Kærligst
Sussie

Det er oxo fra fb jeg har den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.