Lidt hjælp til at lave sort/hvid billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Bare-mig

Jeg har nogle farve billeder jeg vil bruge til julegaver - de skal bare laves til sort/hvid. Jeg troede at jeg nemt lige kunne gå ind på føtes hjemmeside og oploade billederne - så klikke at jeg ønsker dem i Sort/hvid og så få dem tilsendt  Men nej der var ikke en "jeg ønsker billederne i sort/hvis knap", så hvad gør jeg så

Nogen der kan hjælpe lidt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

foto på lærred

Hvis det bare er nogle stykker så send dem til mig på fotolaerred@gmail.com så laver jeg dem til sort/hvide og sender dem retur på mailen til dig.

Anmeld

28. november 2010

Mullebergen

Mor til Maj skriver:

Jeg har nogle farve billeder jeg vil bruge til julegaver - de skal bare laves til sort/hvid. Jeg troede at jeg nemt lige kunne gå ind på føtes hjemmeside og oploade billederne - så klikke at jeg ønsker dem i Sort/hvid og så få dem tilsendt  Men nej der var ikke en "jeg ønsker billederne i sort/hvis knap", så hvad gør jeg så

Nogen der kan hjælpe lidt ?

Download programmet Picasa  Det er gratis og super nemt at finde ud af 

Anmeld

28. november 2010

MorTilGustav

foto på lærred skriver:

Hvis det bare er nogle stykker så send dem til mig på fotolaerred@gmail.com så laver jeg dem til sort/hvide og sender dem retur på mailen til dig.

Ej, hvor sjovt. Jeg sad selv i dag og spekulerede over det samme  Vil du gøre det samme for mig? Det er bare ét billede   Ville være en kæmpe hjælp.
Vh Cecilia

Anmeld

28. november 2010

foto på lærred

ja selvfølgelig. Bare send en mail, jeg sidder klar til at hurtigt at lave det om i sort/hvid til dig.

Anmeld

28. november 2010

Bare-mig

foto på lærred skriver:

Tusind tak for hjælpen! Underligt nok så var alle billederne du sendte retur i sort/hvid men når jeg oploadede dem til føtes hjemmeside så var et af den lavet om til farve billede igen

Men pyt - jeg har bestilt de andre

Kram til dig

Anmeld

29. november 2010

foto på lærred

Det var så lidt. Ej hvor mærkeligt. kender godt nok ikke deres hjemmeside, men virker da frækt at ændre på ens indtillinger som man har lavet på sine egne foto. Måske der er et sted hvor man skal sætte kryds hvis de skal være i sort/hvid. Nå, men nu er de jo bestilt så jeg håber I bliver glade for dem. Det var dejlige billeder fra sikket en helt speciel dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.