Stearinlys og Frederic (video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

det m¨å også bare være en hård kamp håber virkelig de snart kan gøre noget og det hele kan blive godt igen

vi har rendt derude hver 2 mdr til kontrol - prøver - test's mm i over 1 år.

Vi har haft billeder med, der er taget med ca. 10 min mellem rum og vist hvordan han forandre sig, mister al farve - bliver lilla/violet om øjnene og bare træt. Selvom han har sovet 13 timer i streg. Hvortil de blot siger at dem kan de ikke bruge til noget.

De har grint af os, kommer konstant med nye påskud til hvor han ikke trives. De har været helt derude hvor de mener de evt nok har målt ham forkert nogle gange; så han evt måske nok er vokset alligevel.

Vi har selv fundet ud at han ikke kan tåle tilsætnings stoffer der bl.a er i kohberg's produkter - deres svar; det er svært at teste, så det må i jo bare holde ham fra så. Vel vidende de har testet hans blod for mad allergi og div priktests.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

twinboys

Ha ha ja og blusen passer til ham eller han passer til blusen

Anmeld

28. november 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

vi har rendt derude hver 2 mdr til kontrol - prøver - test's mm i over 1 år.

Vi har haft billeder med, der er taget med ca. 10 min mellem rum og vist hvordan han forandre sig, mister al farve - bliver lilla/violet om øjnene og bare træt. Selvom han har sovet 13 timer i streg. Hvortil de blot siger at dem kan de ikke bruge til noget.

De har grint af os, kommer konstant med nye påskud til hvor han ikke trives. De har været helt derude hvor de mener de evt nok har målt ham forkert nogle gange; så han evt måske nok er vokset alligevel.

Vi har selv fundet ud at han ikke kan tåle tilsætnings stoffer der bl.a er i kohberg's produkter - deres svar; det er svært at teste, så det må i jo bare holde ham fra så. Vel vidende de har testet hans blod for mad allergi og div priktests.

ej hvor er det bare synd for jer... NU må de sku godt se af tage sig sammen så i kan få ro på og stakkels frederic.... og tænk i selv skulle finde ud af hvad han ikke kunne tåle håber virkelig de tager sig sammen denne gang så for jeres alles skyld

Anmeld

28. november 2010

twinboys skriver:

Ha ha ja og blusen passer til ham eller han passer til blusen

Bare lad os sige de passer perfekt sammen...

Anmeld

29. november 2010

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Bare lad os sige de passer perfekt sammen...

he he

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Åhhr hvor er han bare dejlig, den skrubberup.
Ja, jeg ved godt jeg har et supersvagt punkt med den lille fyr, men det må være fordi han har haft alle de problemer, som vi har hørt om herinde, og som et eller andet sted minder mig så meget om min egen søn.
Og så det at han er så hjertensglad selvom livet har været hårdt mod ham.
Stort kram til den lille fyr.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2010

Diana...

ha ha ha hvor er han sød. 

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen skriver:

Åhhr hvor er han bare dejlig, den skrubberup.
Ja, jeg ved godt jeg har et supersvagt punkt med den lille fyr, men det må være fordi han har haft alle de problemer, som vi har hørt om herinde, og som et eller andet sted minder mig så meget om min egen søn.
Og så det at han er så hjertensglad selvom livet har været hårdt mod ham.
Stort kram til den lille fyr.

Kærligst
Sussie

tak sussie

Du skal ikke høre noget for at du har et super svagt punkt med ham og kan drage paraller til din egen søn.

Ved hans smil og livsglæde smidter af på andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.