Nu kan jeg snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Dicte væltede den, fordi Per kiggede væk et øjeblik og hun troede, at hun kunne hive sg op i den

Puuuuh jeg er da lidt glad for at den ikke gjorde det af sig selv! Men føj for en forskrækkelse!Husk nu at sige til Per han ikke må have skyldfølelse ikke? Der kan og vil altid være mulighed for at der sker uheld! Jeg håber da at han kommer sig hurtigt!!!! Og så er jeg faktisk også helt skræmt ved tanken om hvad der kunne være sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

anna-jonas

Søde, Søde Camilla.............

Hvis jeg var hos dig nu, så havde jeg aet dig forsigtigt over håret, og beroliget dig, og forsikret dig om, at alting nok skulle blive okay.

Gå i seng, og vent på dagen i morgen, som umuligt kan blive lige så dårlig som den i dag.

Knus Mette

Anmeld

28. november 2010

oo

anna-jonas skriver:

Søde, Søde Camilla.............

Hvis jeg var hos dig nu, så havde jeg aet dig forsigtigt over håret, og beroliget dig, og forsikret dig om, at alting nok skulle blive okay.

Gå i seng, og vent på dagen i morgen, som umuligt kan blive lige så dårlig som den i dag.

Knus Mette

og ved du hvad Mette? Jeg tror ikke der findes nogen der er bedre til at ae en på panden og berolige end dig - og det er udelukkende baseret på min virtuelle opfattelse af dig  så camilla, gør som Mette sir og så håber jeg virkelig det var dét for jer! man sir at ulykker kommer i 3 ikk?

Anmeld

29. november 2010

Dictes mor

Jeg er stået op til en ny dag idag, har snakket med min mor, som lød friskere, men ikke følte sig friskere. Til en mand med hjernerystelse, som er skidt og ikke rigtig kan bruge nogen af sine hænder, så han ligger på sofaen, udenfor er der snestorm og jeg tror, at det bliver en meget bedre dag idag

Anmeld

29. november 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

og ved du hvad Mette? Jeg tror ikke der findes nogen der er bedre til at ae en på panden og berolige end dig - og det er udelukkende baseret på min virtuelle opfattelse af dig  så camilla, gør som Mette sir og så håber jeg virkelig det var dét for jer! man sir at ulykker kommer i 3 ikk?

Hvor er du sød Trine...........

Anmeld

29. november 2010

anna-jonas

Dictes mor skriver:

Jeg er stået op til en ny dag idag, har snakket med min mor, som lød friskere, men ikke følte sig friskere. Til en mand med hjernerystelse, som er skidt og ikke rigtig kan bruge nogen af sine hænder, så han ligger på sofaen, udenfor er der snestorm og jeg tror, at det bliver en meget bedre dag idag

Dejligt at høre Camilla..................ta' i mod den nye dag, den kan ikke blive så slem som den igår.

Knus Mette

Anmeld

29. november 2010

ChatH

Dictes mor skriver:

Ikke nok med at min mor er blevet indlagt, og jeg ville besøge hende, men hun var alt for dårlig til at se nogle, så ender aftenen med at Per nu sidder på skadestuen og skal syes. For pokker! Han skulle lige se efter Dicte, mens jeg lavede hendes flaske, så kan jeg høre vores standerlampe falde og glasset smadres, og så skriger Dicte helt vildt. Jeg løber med hjertet i halsen ind i stuen og ser Dicte skrige og blod på gulvet og på Per. Jeg tjekker hurtigt Dicte, der er ingenting, men Per har fået flere sår i hovedet og flere meget dybe sår i hænderne da jeg har prøvet af gribe lampen jo. Så afsted med ham, nu sidder jeg her tilbage og er noget så ked af det, jeg kan simpelthen ikke klare mere ulykke lige nu!

ÅHHH altså vil bare give dig et kæmpe>:<

Anmeld

29. november 2010

ooo

Søde Camilla.

Så er det en ny dag, forhåbentlig uden ulykker og skadestuebesøg.

Det var da også en virkelig uheldig dag at have, men så godt at der ikke skete noget med Dicte pigen.

Du får lige et ordentligt kram herfra.

Anmeld

30. november 2010

LIZO

det er ikke nemt når ens forældre er syge. man har jo brug for dem. vi vil ikke se dem lide..det er skide svært. kæmper selv med min far lige nu.. det gør så pokkers ondt.  vi troede ikke han ville klare året ud. men det vendte så han klaret den. men vi ved stadig ikke hvor slemt det er.

sender dig en masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.