ideer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. november 2010

kamillapetersen91

hej  

nogle der har nogle ideer til noget meget billig julehygge og julegodter, da jeg ikke har så mange penge at gøre med her i julen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

bette

alm billige kornflakes og smeltet chokolade :) det blander man sammen og ligger på et bagepapir i små klumper.. og lader dem størkne :)

Anmeld

28. november 2010

Dinna88

bette skriver:

alm billige kornflakes og smeltet chokolade det blander man sammen og ligger på et bagepapir i små klumper.. og lader dem størkne

Og det smager FANTASTISK! Jeg har fået det en eneste gang i mit liv, og glemmer det aldrig  Haha. Må simpelthen lave dem i år.

Anmeld

28. november 2010

bette

Dinna88 skriver:

Og det smager FANTASTISK! Jeg har fået det en eneste gang i mit liv, og glemmer det aldrig  Haha. Må simpelthen lave dem i år.

hehe ja det smager super godt.. og ret nemt og billigt at lave :) 

love it 

Anmeld

28. november 2010

Corn

mmm ja, corn flakes toppe er super populære herhjemme..

Og havregrynskugler - lidt smør, lidt honning, havregryn og kakao, æltes sammen, trilles til kugler og afkøles

Anmeld

28. november 2010

bette

mht julehygge.. man kunne tage en tur i skoven og samle natur ting ind.. og så lave sådan et fad.. evt med et lys fra tigeren eller lign.. 

ellers har tigeren mange julehalløjer til ingen penge :)

Anmeld

28. november 2010

JulieE

Lav en stor portion risengrød og spis det I kan til aften Resten gemmer til dagen efter (eller et par dage) og laver klatkager af det De smager super lækkert og er bestemt ikke dyrt

Anmeld

28. november 2010

Dinna88

kamillapetersen91 skriver:

hej  

nogle der har nogle ideer til noget meget billig julehygge og julegodter, da jeg ikke har så mange penge at gøre med her i julen.. 

http://vegetarkontakt.dk/?opskrift-kirsebaerkonfekt=27

Der var også lige en opskrift. De kan vist også gøres forholdsvis billigt

Anmeld

28. november 2010

bette

ellers kommer der også mange jule angemanger nede i byen i år.. 

det kunne da også være hyggeligt :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.