Journalist soeger moedre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
0 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Sandras

Hej alle I seje moedre,Jeg mangler stadig moedre til en artikel i Vi Foraeldre. Interview tager vi over telefon, og det tager ikke mere end ti minutter. Send en mail paa ssamuelsen@hotmail.com, hvis du vil deltage asap, for jeg vil meget gerne tale med dig imorgen mandag.Artiklens fokus er på, hvordan man som mor kan miste sin egen frihed, fordi man bruger al sin tid på barn/børn. Artiklen har fokus på den klaustrofobi rollen som mor kan medføre. Jeg vil derfor gerne tale med nogle mødre, der oplever dette i hverdagen og høre, hvornår det er allerhårdest og hvilke tanker, der strømmer gennem hovedet, når det hele bare er nok. Artiklen er meget positiv, og formålet er at give en guide til, hvordan de søde små kan have de allergladeste mødre i hverdagen. Der vil til artiklen også være en guide til, hvad man som mor kan gøre for at passe på sig selv og have mere overskud til at nyde rollen.Det er lige meget, hvordan din situation ser ud, altså om du er nybagt mor eller har flere børn, så længe børnene er under ti år. Jeg ser frem til at høre fra dig! Mange hilsner fra Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.