Dagen derpå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Mullefisen2011

Har lige brug for jeres råd igen tøser..

Blev insimineret igår og idag har jeg det lidt mystisk så ville lige høre jer om det er normalt..

Jeg har sådan en ømhed i underlivet og hen over underlivet.. og så niver og stikker det en del engang imellem..  Det gør ondt når jeg nyser også..

Det er også som om at når jeg har været aktiv så gør det mere ondt end normalt..

Og så har jeg en irriterende kvalme der ikke vil forsvinde..  Er det normalt eller er det et dårlig eller godt tegn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Snefnug1984

Jeg har engang set i et program på tv om fertilitet, hvor gyn. sagde, at kvinden godt kunne få smerter i underlivet pga. sædvæsken, når den sprøjtes så langt op som den jo gør under inserminering. Men om det passer - ja dér er jeg svar skyldig. Men håber det bedste for dig

Anmeld

28. november 2010

Mullefisen2011

Snefnug26 skriver:

Jeg har engang set i et program på tv om fertilitet, hvor gyn. sagde, at kvinden godt kunne få smerter i underlivet pga. sædvæsken, når den sprøjtes så langt op som den jo gør under inserminering. Men om det passer - ja dér er jeg svar skyldig. Men håber det bedste for dig

Okay det er da nok derfor det gør lidt ondt idag så  Undrede mig bare over det, da jeg også har lidt mens lignende smerter og kvalme.. Tak for svaret

Anmeld

28. november 2010

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

Okay det er da nok derfor det gør lidt ondt idag så  Undrede mig bare over det, da jeg også har lidt mens lignende smerter og kvalme.. Tak for svaret

De symptomer du beskriver er ganske normale.... Har selv været igennem MANGE forsøg...

Anmeld

28. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Helt almindeligt, og ikke noget du kan bruge til at sige om det er gået godt eller skidt, desværre. Det er alt for tidligt for laaaangt de fleste. 

Men jeg håber det er gået som det skulle

Anmeld

28. november 2010

Mullefisen2011

Ellers ærgeligt man ikke kan sige det allerede nu

Men dejligt at høre at det er normalt..  Forstår bare ikke hvorfor det er højre side der driller  Men sådan er det nok bare...

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.