Anonym skriver:
fudge hvor er jeg bare ked af det... hver evig eneste gang, uden undtagelse, når jeg blir glad, lun, forelsket i en fyr bakker han ud... Forrig gang var jeg faldet ret så meget for en fyr som lå midt i skilsmisse men stadig lovede guld og grønne skove, tog på ferie ved min mor, og efterfølgende havde han mødt en anden. Selvom han skrev han egentlig hellere ville mig, og stadig skriver det...
de sidste 2 måneder har jeg datet en rigtig sød fyr, været på 8 dates, snakkede helt vildt godt, og sms'ede hver dag. Men da han ikke havde så meget som prøvet at kysse mig, skrev jeg og spurgte om han overhovedet var interesseret... Jo jo det var han da... Han har ingen børn, men elsker børn og forgudet mit barn, er fast barnepige for sin veninde så det virkede ikke som om at det var et problem...
Vi skulle så ses igen i dag, og jeg har gjort hele hytten rent og sidder egentlig bare og venter på at han skriver og siger han køre... Så skriver han ud i det blå: Jeg synes du er en pisse sød pige, men tror du lægger mere i det end jeg gør, desuden er jeg slet ikke klar til et forhold med en der har barn.... WHAT?!?!? Shit man, hvor er det bare top fesent... Han vidste jo jeg havde barn, snakkede så meget om hvor fantastisk mit barn er mv, og hvorfor overhovedet date mig så. Forstår simpelthen ikke hvorfor fanden han så ikke kunne skrive han IKKE var interesseret da jeg nu skrev.. men men hellere lave en aftale og så "aflyse" (selvom han nu ikke har, men regner nu ikke med han kommer).
Jeg giver SIMPELTHEN op nu, jeg har endnu ikke været i et fast forhold fordi det her gang på gang sker. Jeg er hverken desperat eller giver udtryk for jeg søger et forhold, men falder i med begge ben hver gang... Jeg lagde ikke meget i det, men føler bare nu at han ser mig som en desperate enlig mor der bare VIL have en kæreste for alt i verden... IHHHH 
Jeg dater slet ikke de samme typer hver gang, og er efterhånden blevet mindre kræsen, fordi jeg ved at det ikke hjælper at være overfladisk... men for pokker, efterhånden min erfaring at de alle sammen er ens... buuh...
sorry bare lige et tude indlæg herfra...
Det er på ingen måde rart at falde i den fælde gang efter gang, og jeg har selv gjort det. Men er du nu sikker på, at der ikke er et mønster, i de fyre du falder for? Det kan være ganske små ting, som man ikke lægger mærke til, før lang tid efter, hvor det hele er kommet på afstand. Jeg er ved at læse en rigtig spændende bog om emnet "Kvinder, der elsker for meget - Du ønsker og håber, men han forandrer sig ikke". Den handler om, hvordan mønstre fra vores barndom gentager sig i de forhold, vi vælger.
Jeg har selv stået der, og benægtede, at jeg ubevidst gik efter fyre, som lagde en følelsesmæssig distance til mig. Men set i retrospekt har de hver og en haft disse fejl og mangler, som passede ind i det samme mønster. Og først når man for alvor erkender mønstret, kan man arbejde på det og komme videre. For der er mange kvinder, der følger uheldige mønstre, uden egentlig at være bevidste om det.
Efter jeg har anerkendt problemet og sagt til mig selv at "Jeg vil ikke finde mig i en mand, der ikke kan elske mig så højt, som jeg elsker ham", har jeg mødt manden i mit liv. Mit ideal-billede af en mand. Kærlig, støttende, omsorgsfuld, til at tale med osv. Før jeg mødte ham, synes jeg jo også, at jeg mødte mange forskellige, så jeg kunne ikke finde ud af, hvorfor forholdene altid gik i vasken. Men nu kan jeg sagtens se små fællestræk hos dem alle!
Synes du skal prøve det samme. Det er ikke din skyld, at fyrene er nogle røvhuller, som er uærlige og røvrender dig, men jeg synes, at du skal gøre alt hvad du kan, for at sørge for, at du ikke møder sådanne typer igen. Det er fandme hårdt og svært, men du skal være glad og lykkelig! Håber det lykkes for dig at finde manden. Min kom først, da jeg holdt op med at lede