Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2010

ulleby

Juuubbiiiiii Vil bare dele min glæde med jer skønne damer denne 1. søndag i advent - over at vi på tirsdag skal scannes for 3 gang med vores enægget tvillinger

Vi håber og krydser alt hvad der krydses kan for at de kan se hvilket køn det bliver - så kan vi i det lille hjem rigtig få gang i navne debatten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Faith

Jubiiiii hvor er det spændende!!!!!

Anmeld

28. november 2010

ulleby

smillaluna skriver:

Jubiiiii hvor er det spændende!!!!!

Helt vildt - er bange for shoppe genet også kommer til at tage over Plus jeg skal hjem og gå på barsel fra om små 14 dage hi hi

Anmeld

28. november 2010

Mother-love

ulleby skriver:

Juuubbiiiiii Vil bare dele min glæde med jer skønne damer denne 1. søndag i advent - over at vi på tirsdag skal scannes for 3 gang med vores enægget tvillinger

Vi håber og krydser alt hvad der krydses kan for at de kan se hvilket køn det bliver - så kan vi i det lille hjem rigtig få gang i navne debatten

ej hvor spændende...

jeg skal også til første scanning på tirsdag. altså NF scanning... ihhh glæder mig også rigtig meget...

held og lykke med de små... 

Anmeld

28. november 2010

ulleby

Uuuhhhh spændende - smid endelig en opdatering på hvordan det er gået Syntes selv første gang var den vildeste oplevelse - nyd det

Så vil jeg da have dig i mine tanker på tirsdag når vi begge ligger der - det var ved vores uge 12 scanning de fandt ud af der var 2 så....... hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.