Skabslåger til køkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Ann.

Hvad kan sådan noget koste??

Vi skifter ikke skabene, men kun lågerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Rockertand

Det afhænger jo af så meget - forskellige lågetyper koster forskelligt, og hvilket køkkenfirma, men for nogle år tilbage forhørte jeg mig, og der var det ca. 50% af et nyt køkken (igen - afhænger af lågetypen, der er meget stor forskel på prisen).

Anmeld

28. november 2010

SHERO

Jeg skiftede i mit gamle svanekøkken, købte låger i IKEA og nye greb, og så malede jeg dem super fine.. :-) Tror jeg kom af med 800 kr eks. maling..

Anmeld

28. november 2010

Ann.

Tullen85 skriver:

Jeg skiftede i mit gamle svanekøkken, købte låger i IKEA og nye greb, og så malede jeg dem super fine.. :-) Tror jeg kom af med 800 kr eks. maling..

Hold da op der var nu ikke fordi at det var dyrt. Jeg vil bare gerne have nogle pæne hvide låger behøver ikke at være noget specielt, da vi har set et højskab, som faktisk bare er hvidt

Anmeld

28. november 2010

SHERO

TrineLærke skriver:

Hold da op der var nu ikke fordi at det var dyrt. Jeg vil bare gerne have nogle pæne hvide låger behøver ikke at være noget specielt, da vi har set et højskab, som faktisk bare er hvidt

Dem jeg købte var bare helt alm. hvide, tog mål og de havde dem alle sammen... Og det var de billigeste de havde... :-)

Anmeld

28. november 2010

jannebjerre

TrineLærke skriver:

Hvad kan sådan noget koste??

Vi skifter ikke skabene, men kun lågerne

Mine svigerforældre fik i tidernes morgen, faktisk malet deres låger hos en autolaker og de blev super fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.