Avent sutter til flaske - hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.651 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2010

TineA

Hvordan er det nu - er der tre forskellige slags sutter - nr.1 , 2 og 3? Eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

*Sofie*

Jep
Jeg startede med 1'eren (seføli) til Malou. Kan ikk huske hvornår jeg skiftede til 2'eren. Hun nåede aldrig op til størrelse 3. Prøvede et par gange, men så det var som om hun var ved at få mælken galt i halsen.
Så hun brugte 2'eren indtil hun droppede flasken, lige inden hun blev 1 år
Numrene står ude på kanten af sutten.

Anmeld

28. november 2010

TineA

*Sofie* skriver:

Jep
Jeg startede med 1'eren (seføli) til Malou. Kan ikk huske hvornår jeg skiftede til 2'eren. Hun nåede aldrig op til størrelse 3. Prøvede et par gange, men så det var som om hun var ved at få mælken galt i halsen.
Så hun brugte 2'eren indtil hun droppede flasken, lige inden hun blev 1 år
Numrene står ude på kanten af sutten.

Perfekt Vi bruger 2'eren, jeg skulle bare vide om jeg skulle købe nogle 3'ere , for dem har jeg nemlig ingen af. Men er det ikke bare hullet der er større ?

Tak for svar, btw

Anmeld

28. november 2010

*Sofie*

W010910 skriver:

Perfekt Vi bruger 2'eren, jeg skulle bare vide om jeg skulle købe nogle 3'ere , for dem har jeg nemlig ingen af. Men er det ikke bare hullet der er større ?

Tak for svar, btw

Nej, i 3'eren er der tre huller, hvor der i 2'eren er to

Og velbekomme!

Anmeld

28. november 2010

h_bernie

Du kan få en hvor alle tre slags huller er i en alt afhængig af, hvilken vej den vender i barnets mund.... ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det. Men hvis den ene side er nedad i barnets mund kommer det hurtigt ud og hvis den vender på en anden måde, er der et mindre flow. Kan ikke huske, hvornår man kan bruge dem fra, men de er smarte.

Men du kan vel spørge hvor du køber dem.

Anmeld

28. november 2010

bonnie81

h_bernie skriver:

Du kan få en hvor alle tre slags huller er i en alt afhængig af, hvilken vej den vender i barnets mund.... ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det. Men hvis den ene side er nedad i barnets mund kommer det hurtigt ud og hvis den vender på en anden måde, er der et mindre flow. Kan ikke huske, hvornår man kan bruge dem fra, men de er smarte.

Men du kan vel spørge hvor du køber dem.

den du skriver om er en vælling sut den hedder 3+

Anmeld

28. november 2010

bonnie81

1 hul - 0 måneder - newborn - farvekode gul

2 huller - 1 måned - slow flow - farvekode grøn

3 huller - 3 måneder - medium flow - farvekode blå

4 huller - 6 måneder - fast flow - farvekode orange

Vællingsut - 3+ måneder - variabel flow - farvekode lyserø

Anmeld

28. november 2010

Skouboe

Hvis hun begynder at brokke sig så skift til 3'eren, ellers er det ligegyldigt.

Anmeld

28. november 2010

Camillee

Vi er lige gået over til den med 3 huller i simpelthend fordi Elias blev for træt af at skulle arbejde så meget.
Han er lige blevet 3 mdr idag og spser nu meget bedre

Anmeld

28. november 2010

Camillee

Camillee skriver:

Vi er lige gået over til den med 3 huller i simpelthend fordi Elias blev for træt af at skulle arbejde så meget.
Han er lige blevet 3 mdr idag og spser nu meget bedre

Citere lige mig selv (:

han spiste kun mellen 60 og 80 ml (men en str2) før han fald i søvn og nu piser han 130-165ml ( men en str 3 )

men hvis han ikke brokker sig, spiser fint og taget på behøver i vel ikke skifte? men det skader vel ikke at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.