Jeg har haft den værste lortemorgen ever! Per har været til julefrokost og har sovet hos sine forældre, og Dicte og jeg skulle være kørt derud hertil morgen, så Dicte kunne hygge med sine bedsteforældre, mens jeg kunne komme afsted og træne mit hunde-hold. Vi pakker bilen, og alt er bare fint indtil jeg prøver at starte bilen, det vil den bare ikke. Shit! Så begynder Dicte at miste tålmodigheden, hun har jo siddet i bilen, mens jeg pakkede den og nu gider hun ikke længere. Så jeg må tage hende ud, og med hende på armen, må jeg bakse med at få sat batteri til ladning. Det plejer bare at skulle stå i 15 min, så vi skraber fortorv fri for sne og går en tur i haven. Så prøver vi igen, men nej nej bilen starter ikke, og nu er Dicte rigtig sur, for hun skal have sin flaske. Jeg går ind og laver flasken, som hun får, og der falder lidt ro på. Vi prøver igen uden held at starte bilen, jeg bliver skidetosset på bilen og ringer og skælder Per helt vildt ud. Dicte er imellem tiden blevet træt ovenpå flasken, så hun bliver ulykkelig. Så jeg må igen pakke vognen ud af bilen og lægge hende til at sove.
Da jeg er faldet lidt ned ovenpå det hele ringer min far og er rigtig ked af det, for min mor er blevet indlagt. Han er bange og jeg kan høre, at hans stemme knækker over flere gange. Hun har fået feber og skal være indlagt i fem dage, men de håbede at hun kunne få lov at komme hjem lidt før måske. Så knækkede filmen... Jeg tror, det har været den værste morgen nogensinde!
Anmeld