ihhhh idag skal min dejlige søn døbes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. november 2010

maimik

ih idag bliver det en super duper dejlig dag min søn skal døbes.. så nu må der ikke falde mere sne, så alle gæster kan komme godt frem og ikke minst hjem igen.

kan i alle have en dejlig søndag, og jer som ar jeres indre legebarn i maven, så ud og lege i sneen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Faith

maimik skriver:

ih idag bliver det en super duper dejlig dag min søn skal døbes.. så nu må der ikke falde mere sne, så alle gæster kan komme godt frem og ikke minst hjem igen.

kan i alle have en dejlig søndag, og jer som ar jeres indre legebarn i maven, så ud og lege i sneen.

Tillykke med ham

Hvad skal han hedde???

Håber i får en dejlig dag!

Anmeld

28. november 2010

BabyMus

Rigtig god dåbsdag. (:

Håber I får en skøn dag! Og ja bortset fra at der måske kan være lidt problemer med at køre i bil, så bliver det da bare en vildt flot dag at blive døbt på! I kan da få nogle super flotte billeder ved kirken, hvis der ligger sne der. (:

Anmeld

28. november 2010

LinLin

Tillykke med dåben (siger man det?) - der er vi ikke lige nået til endnu, men han er navngivet, så ingen hast

Kan se du er fra Tilst og  at din søn er født meget tæt på min  - sjovt vi ikke er kommet i mødregruppe sammen (men det har måske delt lige præcist imellem...)

-det var lige et sidespring  

I må have en rigtigt dejlig dag!

Anmeld

28. november 2010

mybaby-girl

maimik skriver:

Tillykke med dåben

Håber I får en rigtig god dag Hva skal han hedde ? ..

Vi skal først ha Oliver døbt sidst i Januar, og det glæder vi os til ...

Du får lige en fra os ..

Anmeld

30. november 2010

maimik

tak for tillykker..

vi havde en super herlig dag. alt gik bare så godt.. han kom til at hedde Mikkel sjøberg jørgensen. alle gæster kom på trods af vejret.

Anmeld

30. november 2010

anjaditte

HejJeg håber at du og din lille familie får en dejlige dag...kram herfra

Anmeld

30. november 2010

Faith

maimik skriver:

tak for tillykker..

vi havde en super herlig dag. alt gik bare så godt.. han kom til at hedde Mikkel sjøberg jørgensen. alle gæster kom på trods af vejret.

Dejligt navn. Vi har osse en Mikkel

Anmeld

30. november 2010

maimik

DAs mor skriver:

Tillykke med dåben (siger man det?) - der er vi ikke lige nået til endnu, men han er navngivet, så ingen hast

Kan se du er fra Tilst og  at din søn er født meget tæt på min  - sjovt vi ikke er kommet i mødregruppe sammen (men det har måske delt lige præcist imellem...)

-det var lige et sidespring  

I må have en rigtigt dejlig dag!

tark .

jahaa det er da pudsigt at vi så ikke er kommet i mødregruppe sammen når de er så tæt på hinanden, måske er det fordi vi nok bor i hver sin ende af tilst? vi er et stort spring på min mødregruppe...

og vi havde en rigtig dejlig dag i søndags.

Anmeld

30. november 2010

LinLin

maimik skriver:

tark .

jahaa det er da pudsigt at vi så ikke er kommet i mødregruppe sammen når de er så tæt på hinanden, måske er det fordi vi nok bor i hver sin ende af tilst? vi er et stort spring på min mødregruppe...

og vi havde en rigtig dejlig dag i søndags.

Det kan godt være de deler det op på den måde (bor i næsten lige ved siden af GASA/ Harald Nyborg...) Børnene er født ml. 4. sep og 18. okt.

Godt I havde en god dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.