åååh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. november 2010

JuelZ

Bedst som jeg går ind på min forlovede og mit værelse kigger jeg over på ydre væggen som går ud til vejen og ser at væggen er gennem våd fuldstændig, det er som om at væggen græder.
- Har godt set andre steder at der er mug på ruderne osv.
men det på værelset kom helt bag på mig så jeg brød sammen i et stort gråd og gik i panik! jeg er allergisk overfor skimmel svamp og ved at fugt er vejen frem til skimmelsvamp..
det er ikke andet end en måned siden, og hold kæft hvor jeg bare ærger mig nu at vi tog imod tilbudet... det er privat udlejer og ved at naboerne har de samme problemer..
Det er sådan at de lejligheder der er her, har kun alm varme anlæg dvs air condition m. varme i, og øøøøv hvor det bare ikke virker, selvom vi har den på 30 grader varmer den bare slet ikke ordentligt efter min mening... øv øv ...

nu håber jeg og satser på at vi får den lejlighed i vordingborg, og tænker over hvor mange af vores ting nu er tvunget til at blive skiftet ud hurtigt hvis der er gået svampe spore i...

øv øv jeg havde lige brug for at få mine frustationer ud ev hvor er jeg bare ked af det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Mumto3

Det var da også helt vildt surt og uheldigt!!!

Jeg håber at I meget hurtigt kommer derfra og få noget bedre og mere permanet at bo i!

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

Mumto3 skriver:

Det var da også helt vildt surt og uheldigt!!!

Jeg håber at I meget hurtigt kommer derfra og få noget bedre og mere permanet at bo i!

håber jeg sørme os øv hvor er det bare trist, nu var man lige faldet til

Anmeld

28. november 2010

ekzunz

Kan det ikke afhjælpe lidt hvis i sætter en affugter op? Sådan en har vi konstant kørende i kælderen, og det virker altså fortrinligt.

Anmeld

28. november 2010

louise8723

tjm skriver:

Bedst som jeg går ind på min forlovede og mit værelse kigger jeg over på ydre væggen som går ud til vejen og ser at væggen er gennem våd fuldstændig, det er som om at væggen græder.
- Har godt set andre steder at der er mug på ruderne osv.
men det på værelset kom helt bag på mig så jeg brød sammen i et stort gråd og gik i panik! jeg er allergisk overfor skimmel svamp og ved at fugt er vejen frem til skimmelsvamp..
det er ikke andet end en måned siden, og hold kæft hvor jeg bare ærger mig nu at vi tog imod tilbudet... det er privat udlejer og ved at naboerne har de samme problemer..
Det er sådan at de lejligheder der er her, har kun alm varme anlæg dvs air condition m. varme i, og øøøøv hvor det bare ikke virker, selvom vi har den på 30 grader varmer den bare slet ikke ordentligt efter min mening... øv øv ...

nu håber jeg og satser på at vi får den lejlighed i vordingborg, og tænker over hvor mange af vores ting nu er tvunget til at blive skiftet ud hurtigt hvis der er gået svampe spore i...

øv øv jeg havde lige brug for at få mine frustationer ud ev hvor er jeg bare ked af det nu

Sig mig engang er ham udlejeren helt væk?

en aircon. men varmluft er slet slet ikke brugbar som hoved varmekilde i et hjem..

Vi har en herhjemme, dog har vi også brændeovn.. og man kan altså slet ikke varme det hele op med sådan en.. øv altså

for at i snart får et nyt hjem

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

louise4060 skriver:

Sig mig engang er ham udlejeren helt væk?

en aircon. men varmluft er slet slet ikke brugbar som hoved varmekilde i et hjem..

Vi har en herhjemme, dog har vi også brændeovn.. og man kan altså slet ikke varme det hele op med sådan en.. øv altså

for at i snart får et nyt hjem

ja han er ved at være helt væk, jeg er ihvertfald skuffet...
men han siger til os at de må ikke have radiatiore sat til - det er kommunen der skal give tilladelse eller sådan noget i den retning, så vi bruger air con, og en EL radiatior som begge koster knaster... Men efter min mening får udlejer lov til at betale det da vi ikke kan gøre for at arbejdet ikke er lavet ordentligt... udlejer havde os fået at vide af de air con der kører i lejlighederne burde kunne klare de minus grader vi har nu..... men satme nej

Anmeld

28. november 2010

Sofia

Ej hvor uheldigt altså.. MEn det må I da kunne klage over til udlejeren? Så I kan få en kompensation!

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

Sofia skriver:

Ej hvor uheldigt altså.. MEn det må I da kunne klage over til udlejeren? Så I kan få en kompensation!

det vi gør imorgen er at vi tager kontakt til LLO og til Kommunen, og så får vi fat i udlejeren.. bare for at være på den sikre side bliver LLO kontaktet da vores udlejer godt kan finde på at give os skylden... men efter en grundig gennemtjekning af lejligheden er det faktisk overalt i lejligheden at det ser ud som det gør...

også har vi fundet en lejlighed i Vordingborg vi flytter ned til den 1.12.2010

Anmeld

28. november 2010

Sofia

tjm skriver:

det vi gør imorgen er at vi tager kontakt til LLO og til Kommunen, og så får vi fat i udlejeren.. bare for at være på den sikre side bliver LLO kontaktet da vores udlejer godt kan finde på at give os skylden... men efter en grundig gennemtjekning af lejligheden er det faktisk overalt i lejligheden at det ser ud som det gør...

også har vi fundet en lejlighed i Vordingborg vi flytter ned til den 1.12.2010

Dejligt I allerede har fundet en anden lejlighed I kan flytte i.

Håber I får noget ud af sagen med LLO og Kommunen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.