tjm skriver:
Bedst som jeg går ind på min forlovede og mit værelse kigger jeg over på ydre væggen som går ud til vejen og ser at væggen er gennem våd fuldstændig, det er som om at væggen græder.
- Har godt set andre steder at der er mug på ruderne osv.
men det på værelset kom helt bag på mig så jeg brød sammen i et stort gråd og gik i panik! jeg er allergisk overfor skimmel svamp og ved at fugt er vejen frem til skimmelsvamp..
det er ikke andet end en måned siden, og hold kæft hvor jeg bare ærger mig nu at vi tog imod tilbudet... det er privat udlejer og ved at naboerne har de samme problemer..
Det er sådan at de lejligheder der er her, har kun alm varme anlæg dvs air condition m. varme i, og øøøøv hvor det bare ikke virker, selvom vi har den på 30 grader varmer den bare slet ikke ordentligt efter min mening... øv øv ...
nu håber jeg og satser på at vi får den lejlighed i vordingborg, og tænker over hvor mange af vores ting nu er tvunget til at blive skiftet ud hurtigt hvis der er gået svampe spore i...
øv øv jeg havde lige brug for at få mine frustationer ud
ev hvor er jeg bare ked af det nu 
Sig mig engang er ham udlejeren helt væk?
en aircon. men varmluft er slet slet ikke brugbar som hoved varmekilde i et hjem..
Vi har en herhjemme, dog har vi også brændeovn.. og man kan altså slet ikke varme det hele op med sådan en.. øv altså
for at i snart får et nyt hjem
Anmeld