Bekend kulør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2010

Anonym trådstarter

Ja, jeg tænker at det her kan være en tråd hvor man som anonym kan vælge at tilstå noget man ikke er stolt over og som man ikke har lyst til andre skal vide man har gjort eller om der er sket noget med en, men ikke tør fortælle om, det kan såmænd også bare være noget pinligt eller skægt man har oplevet  - ligesom en dagbog..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, jeg tænker at det her kan være en tråd hvor man som anonym kan vælge at tilstå noget man ikke er stolt over og som man ikke har lyst til andre skal vide man har gjort eller om der er sket noget med en, men ikke tør fortælle om, det kan såmænd også bare være noget pinligt eller skægt man har oplevet  - ligesom en dagbog..

Nu hører jeg til dem, der aldrig har brug for at være anonym, og heller ikke ønsker at være det.
Og har jeg lavet, gjort eller sagt noget, der er for pinligt til at vedkende sig, som den person jeg er, jamen så skal det heller ikke ud på nettet anonym eller ej, for det vil aldrig være 100% anonymt, der vil nemlig altid være nogen, der i den sidste ende ved hvem man er eller måske kan regne det ud.
Og mit pricip er, at man ikke skal sige eller skrive, hvad man ikke kan tåle at andre gentager, så derfor melder jeg pas i denne "leg".

Kærligst
Sussie 

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nu hører jeg til dem, der aldrig har brug for at være anonym, og heller ikke ønsker at være det.
Og har jeg lavet, gjort eller sagt noget, der er for pinligt til at vedkende sig, som den person jeg er, jamen så skal det heller ikke ud på nettet anonym eller ej, for det vil aldrig være 100% anonymt, der vil nemlig altid være nogen, der i den sidste ende ved hvem man er eller måske kan regne det ud.
Og mit pricip er, at man ikke skal sige eller skrive, hvad man ikke kan tåle at andre gentager, så derfor melder jeg pas i denne "leg".

Kærligst
Sussie 

Anmeld

28. november 2010

Anonym

Min kæreste og jeg sad i sofaen og hyggede en aften.

Jeg var i drillehumør og da jeg rejser mig for at gå på toilettet og tisse, griber jeg chancen for at fise ham i hovedet, når jeg går forbi. 

Men men men... Jeg skider i bukserne 

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg sad i sofaen og hyggede en aften.

Jeg var i drillehumør og da jeg rejser mig for at gå på toilettet og tisse, griber jeg chancen for at fise ham i hovedet, når jeg går forbi. 

Men men men... Jeg skider i bukserne 

Oooooh crap! literally

Anmeld

28. november 2010

Anonym

Jeg har lige været inde ved naboen til kaffe - vi sprang kaffen over....

Jeg valgte at gå på toilettet lige inden jeg jokkede der ind, og det er jeg nu ret glad for jeg gjorde

Resten kan i måske gætte, inklusive hvem jeg er, men det er også okay

Note: jeg fik 2 gange Desværre var jeg ikke træt nok til at ligge i ske bagefter, så jeg måtte gå hjem til mig selv, og nu sidder jeg her, og kunne egentlig godt tåle en tur mere

Anmeld

28. november 2010

Faith

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.