Diverse ting foræres væk i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Silvermist

Jeg har diverse ting, som jeg gerne vil forære væk til familier som har det hårdt i juletiden, sålænge tingene kan afhentes hos mig her i Århus.

• Jeg har nogle rigtig pæne juletræskugler i farverne creme og lilla. Desuden har jeg også nogle små juletræskugler i sort.
  • Jeg har nogle rigtig fine fugle i glas til at hænge på juetræet.
  • 3 MAM Ultivent sutteflasker i farverne lyserød, lilla og blå.
  • 1 beholder til modermælkserstatningspulver fra Avent.
  • Jeg har en masse sødt pigetøj i str. 56-74, bl.a. nogle rigtig søde kjoler.

Dette er ikke meget, men jeg håber på at dette kan hjælpe en lille smule.

Med håb om en rigtig glædelig jul til Jer allesammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Simone J

Hej.. Eftersom vi lige fik en datter uden det overhovedet var planlagt og stod uden lejlighed, lige op til terminen.. Er bugetet godt nok blevet stramt. Har sjældent penge til tøj til mig selv, da det er vigtigere at vores datter har noget tøj hun kan passe..
Jeg kun godt være intereseret i tøj str. 68 og op efter.

Anmeld

28. november 2010

kamillapetersen91

Silvermist skriver:

Jeg har diverse ting, som jeg gerne vil forære væk til familier som har det hårdt i juletiden, sålænge tingene kan afhentes hos mig her i Århus.

• Jeg har nogle rigtig pæne juletræskugler i farverne creme og lilla. Desuden har jeg også nogle små juletræskugler i sort.
  • Jeg har nogle rigtig fine fugle i glas til at hænge på juetræet.
  • 3 MAM Ultivent sutteflasker i farverne lyserød, lilla og blå.
  • 1 beholder til modermælkserstatningspulver fra Avent.
  • Jeg har en masse sødt pigetøj i str. 56-74, bl.a. nogle rigtig søde kjoler.

Dette er ikke meget, men jeg håber på at dette kan hjælpe en lille smule.

Med håb om en rigtig glædelig jul til Jer allesammen.

beholder til modermælkserstatningspulver fra Avent kunne jeg evt godt være interesseret i  

Anmeld

28. november 2010

Silvermist

Hej.. Eftersom vi lige fik en datter uden det overhovedet var planlagt og stod uden lejlighed, lige op til terminen.. Er bugetet godt nok blevet stramt. Har sjældent penge til tøj til mig selv, da det er vigtigere at vores datter har noget tøj hun kan passe..
Jeg kun godt være intereseret i tøj str. 68 og op efter.

Hej. Du er mere end velkommen til at komme forbi og kigge på tøjet. Send mig bare en PB hvis du har lyst

Anmeld

28. november 2010

Silvermist

beholder til modermælkserstatningspulver fra Avent kunne jeg evt godt være interesseret i  

Den er din, hvis du har lyst til den. Send mig bare en PB, så sender jeg dig min adresse 

Anmeld

28. november 2010

Sofia

Ville bare sige, at jeg synes det er rigtig sødt af dig Mangler ikke selv ngoet, men tanken er virkelig sød!

Anmeld

28. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sofia skriver:

Ville bare sige, at jeg synes det er rigtig sødt af dig Mangler ikke selv ngoet, men tanken er virkelig sød!

Synes jeg også 

Anmeld

28. november 2010

Diana...

28. november 2010

Silvermist

Mange tak for Jeres søde ord. Men der er også mange herinde på Baby.dk der har inspireret mig med alle deres søde tanker. Det synes jeg bare er så flot og stort af dem. Det varmer virkelig at se hvor søde I er overfor hinanden. Sikke et dejligt forum !

Anmeld

28. november 2010

LinLin

Mangler ikke noget, men ville bare sige det var sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.