det gør altså bare for ondt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Anonym trådstarter

Før jeg blev mor.. der synes jeg da det var skrækkeligt dem der mistede deres små børn... dødfødte, abort, 4 dage gammel, 25 dage gammel, 8 mdr. gammel.. ja..

Men efter jeg selv er blevet mor..... ja faldt lige over en hjemmeside hvor de havde mistet deres for tidlig fødte pige... jeg ved ikke hvorfor jeg kigger det.... jeg har SÅ STOR EMPATI og jeg sidder og TUD BRØLER lige nu... har lyst til at give de mennesker verdens største knus !!! For den smerte de har gennemgået ja.. uhh ...

Skulle lige ud med det, og vil gå i seng nu... puha...

Håber og ber til det ikke sker for flere mennesker i hele verdenen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

Før jeg blev mor.. der synes jeg da det var skrækkeligt dem der mistede deres små børn... dødfødte, abort, 4 dage gammel, 25 dage gammel, 8 mdr. gammel.. ja..

Men efter jeg selv er blevet mor..... ja faldt lige over en hjemmeside hvor de havde mistet deres for tidlig fødte pige... jeg ved ikke hvorfor jeg kigger det.... jeg har SÅ STOR EMPATI og jeg sidder og TUD BRØLER lige nu... har lyst til at give de mennesker verdens største knus !!! For den smerte de har gennemgået ja.. uhh ...

Skulle lige ud med det, og vil gå i seng nu... puha...

Håber og ber til det ikke sker for flere mennesker i hele verdenen!!!

Hvor var det et dejligt og rørende indlæg. Et varmt knus her fra skal der være  Kender det kun alt for godt uden at have mistet, men empatien trumfer ALT! Børn og dyr er mine hjertesager!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.